  • Data: 2008-05-13 13:39:15
    Temat: kradziez laptopa
    Od: "Gigant" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Laptop wartosc ok 4- 5 tyś pln
    Ukradziono mi laptopa i mam na tyle szczescia w nieszczesciu ze wiem kto mi
    go ukradl znam dokladne personalia jak i miejse zamieszkania.
    Zglosilem ten fakt na policji. Jak wymusic na funkcjonariuszach rewizje
    mieszkania w/w delikwenta czy w ogole jest taka mozliwosc ?
    od przestepstwa uplynelo ok 3 dni takze jest duza szansa ze on tam wlasnie
    sie jeszcze znajduje (tymbardziej ze znalazlem go na allegro) i jeszcze
    nikt go nie wylicytowal do konca aukcji zostalo 9 dni.
    Prosze o pomoc oraz info czy w ogole jest jakas szansa ?
    Czy nie jest to przypadkiem cos w stylu (znikoma szkoda spoleczna)