  • 1. Data: 2007-01-02 14:04:34
    Temat: "kradziez" grafini z prywatnego konta
    Od: "Władek_Gliwice" <m...@o...pl>

    witam
    mam szybkie pytanie jestem sprzedawca na allegro i inny uzytkownik
    uzywa moich fotek - linki prowadza do mojego konta na serwerze czy
    jesli podmienie grafike na zdjęcie z tekstem -> "teraz promocja 3
    komplety w cenie 1" to czy moge miec z tego powodu konsekwencje ?? -
    wytoczenie sprawy przez owego osobnika ?

    zdjęcia leza u mnie i moge z nimi robic chyba co mi sie podoba - jak
    uwazacie ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-02 14:07:31
    Temat: Re: "kradziez" grafini z prywatnego konta
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Władek_Gliwice* na tej grupie:

    > zdjęcia leza u mnie i moge z nimi robic chyba co mi sie podoba - jak
    > uwazacie ?

    Oczywiście, że możesz - jak rozumiem nie zawarłeś z nim żadnej umowy
    na takie podlinkowanie, czyli gościu po prostu sobie ułatwia życie, tak?
    To możesz nawet zdjęcie kozy wstawić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2007-01-02 14:21:53
    Od: "Władek_Gliwice" <m...@o...pl>

    > Oczywiście, że możesz - jak rozumiem nie zawarłeś z nim żadnej umowy
    > na takie podlinkowanie, czyli gościu po prostu sobie ułatwia życie, tak?
    > To możesz nawet zdjęcie kozy wstawić.

    nie zadnej umowy nie było przegladajac aukcje konkurencji zobaczyłem
    nagle cały mój opis skopiowany wraz z linkami do innych aukcji (na
    moim koncie). teraz podmieniłem jedna grafike na teks podany wyzej i
    czekam na reakcje.

    zastanawiam sie czy czasem nie kupic u owego jegomoscia wszystkich
    przedmiotów i żadać spełnienia tego co było na grafice :P jestem
    ciekaw jak by zareagował.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-01-02 14:42:13
    Od: MK <X...@p...fm>

    Władek_Gliwice napisał(a):
> [...]
    > komplety w cenie 1" to czy moge miec z tego powodu konsekwencje ?? -
    > wytoczenie sprawy przez owego osobnika ?

    A wstaw zdjęcia jakiś wygolonych cipek, szybko mu konto zawiśnie :)

    MK

  • 5. Data: 2007-01-03 11:33:36
    Od: "Firma Handlowa" <n...@n...pl>

    MK wrote:

    > A wstaw zdjęcia jakiś wygolonych cipek, szybko mu konto zawiśnie :)

    takie sa ladniejsze, moze jakies owlosione :P

    Dlaczego mialoby byc zabronione! Twoje zdjecia, Twoj serwer, Twoje pliki... a
    jak ktos sobie to linkuje, jego strata :)