  • 1. Data: 2007-01-02 14:04:42
    Temat: "kradziez" grafiki z prywatnego konta
    Od: "Władek_Gliwice" <m...@o...pl>

    witam
    mam szybkie pytanie jestem sprzedawca na allegro i inny uzytkownik
    uzywa moich fotek - linki prowadza do mojego konta na serwerze czy
    jesli podmienie grafike na zdjęcie z tekstem -> "teraz promocja 3
    komplety w cenie 1" to czy moge miec z tego powodu konsekwencje ?? -
    wytoczenie sprawy przez owego osobnika ?

    zdjęcia leza u mnie i moge z nimi robic chyba co mi sie podoba - jak
    uwazacie ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-02 14:41:02
    Temat: Re: "kradziez" grafiki z prywatnego konta
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Władek_Gliwice" <m...@o...pl> wrote in message
    s.com...
[...]

    Nie.
    Możesz również napisać. "Jestem złodziej i kradnę cudze zdjęcia."

  • 3. Data: 2007-01-02 15:53:45
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Nie.
    > Możesz również napisać. "Jestem złodziej i kradnę cudze zdjęcia."

    A nawet bardziej dosadniej. Koles kradnie Ci takze transfery
    i ruch na serwerze.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com