  • 11. Data: 2002-04-22 09:14:10
    Temat: Re: kradzież dowodu osobistego
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > byłem na policji ( w swoim rejonie ) i pan policjant powiedział mi, że
    > nie przyjmują informacji o kradzieży dowodu osobistego. na to ja mu

    to wyslij im listem poleconym zawiadomienie i kradziezy dowodu osobistego -
    szybciutko sie odezwa i wypelnia odpowiednie papierki
    gwarantuje

    ania

  • 12. Data: 2002-04-22 10:18:13
    Od: Piotr Szkudlarek <P...@L...pl>

    Pewnie tak - napisz skarge do Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji.
    Odnosnik na http://www.wp.com.pl

    Piotr

  • 13. Data: 2002-04-23 07:48:29
    Od: Piotr Szkudlarek <P...@L...pl>

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Nie mam zdania na ten temat.

    Chyba tak. O ile pamietam ustawe o ewidencji ludnosci to dowodu osobistego nie
    mozna oddawac w zastaw.

    Piotr

  • 14. Data: 2002-04-23 14:16:40
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 23 Apr 2002, Piotr Szkudlarek wrote:

    > Chyba tak. O ile pamietam ustawe o ewidencji ludnosci to dowodu
    > osobistego nie mozna oddawac w zastaw.

    To nie jest zastaw - zastawu nie ustanawia się "na wszelki wypadek", dla
    zabezpieczenia wierzytelności która dopiero może powstać.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 15. Data: 2002-04-24 06:36:19
    Od: "Marcin \"Zapa\"" <m...@i...pl>

    he :)

    kierownik ochrony chce mnie podac do sądu :)))

    LOTFL ;))))))