  • 1. Data: 2004-07-25 07:37:39
    Temat: koszt utrzymania urządzeń na granicy gruntów sąsiadujących
    Od: "Andrzej Jaromin" <a...@z...adres.pl>

    Witam.

    Pytanie podchwytliwe:

    Czy po wykupieniu działki budowlanej od gminy mogę na podstawie art. 154 kc
    zażądać od gminy zwrotu połowy wydatków na ogrodzenie? Działka z 3 stron
    otoczona jest terenem należącym do gminy (las, droga, droga).

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 2. Data: 2004-07-25 08:24:42
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej Jaromin napisał(a):
> [...]
    > zażądać od gminy zwrotu połowy wydatków na ogrodzenie? Działka z 3 stron
    > otoczona jest terenem należącym do gminy (las, droga, droga).

    Nie, gdyż przepis ten nie dotyczy kosztów wybudowania.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-25 08:42:54
    Od: "Andrzej Jaromin" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Nie, gdyż przepis ten nie dotyczy kosztów wybudowania.

    Thx za info.
    A koszty utrzymania - np. remont?

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 4. Data: 2004-07-25 08:56:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej Jaromin napisał(a):

    > Thx za info.
    > A koszty utrzymania - np. remont?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Andy

    Można, ale pozostaje kwestia podważnienia domniemania z art. 154 kc.

    --
    JOHNSON :)