  • 1. Data: 2004-09-22 16:49:08
    Temat: korekta z TPSA
    Od: "Bejo" <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net>

    Witam,
    Dostalem dzis od TPSA faktury korygujace za ostatnie 5 miesiecy. Korekta
    jest taka, ze musze doplacic za kazdy miesiac 37,38PLN pozniewaz przez te
    miesiace placilem za usluge SDI, korzystajac z Neostrady+ (zmienilem SDI na
    Neostrade w kwietniu br.). Oczywiscie o tym, ze place mniej wiedzialem juz
    od pierwszej faktury i jeszcze w maju zglosilem to w BOKu, gdzie powiedziano
    mi iz w czerwcu przyjdzie faktura z korekta. W czerwcu faktura taka nie
    przyszla (dalej placilem jak za SDI), a ja znowu udalem sie do BOKu, by im o
    tym przypomniec, poniewaz obawialem sie, ze jednego dnia bede musial
    zaplacic korekte za wiele miesiecy! Wizyta w BOKu znow nie pomogla i wciaz
    dostawalem faktury jak za SDI... Jak sie latwo domyslec chcialbym Was
    szanowni grupowicze zapytac czy w obliczu takiej niekompetencji pracownikow
    TPSA wciaz jestem zmuszony zaplacic te korekte. (obawiam sie ze pewnie tak,
    ale zawsze to lepiej zapytac kogos madrzejszego :-)

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    Bejo

  • 2. Data: 2004-09-22 19:12:34
    Temat: Re: korekta z TPSA
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 18:49:08 +0200, "Bejo"
    <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net> wrote:

    >czy w obliczu takiej niekompetencji pracownikow
    >TPSA wciaz jestem zmuszony zaplacic te korekte. (obawiam sie ze pewnie tak,
    >ale zawsze to lepiej zapytac kogos madrzejszego :-)
    Oczywiscie ze tak. Kupiles usluge to plac. Mogles tez placic wczesniej
    (nikt nie bronil wplacac co miesiac 40 zl wiecej!) skoro wiedziales ze
    nalezy im sie wyzsza zaplata. Ja osobiscie bym nie placil wczesniej
    tylko zbieral na swoim koncie (groszowe % leca) - ale to juz jak kto
    lubi.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-09-23 12:06:10
    Od: "Bejo" <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net>

    > Oczywiscie ze tak. Kupiles usluge to plac. Mogles tez placic wczesniej
    > (nikt nie bronil wplacac co miesiac 40 zl wiecej!) skoro wiedziales ze
    > nalezy im sie wyzsza zaplata.
    Jeszcze mi powiedz, ze to moja wina, ze sobie o mnie zapomnieli mimo ze
    kilka razy o sobie przypominalem... Niby jak mialem placic 40pln wiecej?
    Zastanow sie zanim cos napiszesz!

    --
    Bejo

  • 4. Data: 2004-09-23 12:19:07
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net> napisal(a):
    > tak,
    > Jeszcze mi powiedz, ze to moja wina, ze sobie o mnie zapomnieli mimo ze
    > kilka razy o sobie przypominalem...

    Nie, nie Twoja.

    > Niby jak mialem placic 40pln wiecej?
    > Zastanow sie zanim cos napiszesz!

    Normalnie. Zamiast przelewu na np. 200 zł trzeba było robić przelewy na
    240 zł. Teraz miałbyś temat z głowy.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-09-23 12:31:26
    Od: "Bejo" <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net>

    > Nie, nie Twoja.

    > Normalnie. Zamiast przelewu na np. 200 zł trzeba było robić przelewy na
    > 240 zł. Teraz miałbyś temat z głowy.

    Tak sie sklada, ze rachunki place na poczcie, bo mam bardzo blisko. Obawiam
    sie ze moglyby byc problemy z placeniem wyzszych rachunkow, a pani z
    pocztowego okienka uznalaby mnie za oszoloma. Poza tym znajac TPSA w cale
    nie bylbym taki pewien czy mimo placenia wyzszych rachunkow nie przysali by
    tej korekty (wystawiali przeciez nizsze faktury).

    --
    Bejo

  • 6. Data: 2004-09-23 16:56:34
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 wrz o godzinie 14:31, na pl.soc.prawo, Bejo napisał(a):

    > Tak sie sklada, ze rachunki place na poczcie, bo mam bardzo blisko.

    Nie ma to żadnego znaczenia, druczek przecież można samemu wypisać :)

    > Obawiam sie ze moglyby byc problemy z placeniem wyzszych rachunkow, a pani z
    > pocztowego okienka uznalaby mnie za oszoloma.

    Niby dlaczego miałaby tak myśleć? Przyjmuje polecenie wpłaty i na tym
    koniec.

    > Poza tym znajac TPSA w cale nie bylbym taki pewien czy mimo placenia wyzszych
    > rachunkow nie przysali by tej korekty (wystawiali przeciez nizsze faktury).

    Oczywiście że by przysłali - ale teraz byś nie musiał płacić za jednym
    razem tej różnicy - byłaby to tylko po prostu czysto księgowa formalność.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2004-09-23 18:09:19
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid>

> [...]
    by
    > tej korekty (wystawiali przeciez nizsze faktury).

    wystarczyloby ich poprosic o saldo Twojego konta.

  • 8. Data: 2004-09-24 13:29:59
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

> [...]
    by
    > tej korekty (wystawiali przeciez nizsze faktury).

    Może trochę nie na temat, ale dziwię się ludziom, że chodzą jeszcze na
    poczte rachunki płacić. Stoją w kolejkach, płacą wysokie prowizje. Przecież
    mając dostęp do netu (a pisanie na grupie o tym świadczy) można dokonywać
    płatności z banku internetowego praktycznie na za darmo.

    --
    Robertus
    silver Accord 1.8 '01, oklejony, opodkładkowany

  • 9. Data: 2004-09-25 12:09:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004 14:06:10 +0200, "Bejo"
    <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net> wrote:

    >Jeszcze mi powiedz, ze to moja wina,
    Nie Twoja. Jednak wiedziales o tym od poczatku ze placisz o te 40 (czy
    iles tam - ile dokladnie - nie istotne teraz) zl za malo.

    >Niby jak mialem placic 40pln wiecej?
    No ja Ci nie umiem odpowiedziec na to pytanie. Jedyna odpowiedz jaka
    znam to "normalnie".

    WAM
    --
    Sylwester 2004!