  • 1. Data: 2004-04-09 18:36:37
    Temat: kontrola policyjna
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    Czy policjant ma prawo przy zwyklej kontroli przechodnia, kogolwiek zreszta
    przeczytac bez nakazu w jego telefonie, spis telefonow, badz wiadomosci?
    Moim zdaniem nie. *#06# sam wciskam i pokazuje policjantowi by mogl sobie
    spisac numerek IMEI i to mu powinno wystarczyc. Ja osobiscie bym nie
    zezwolil na nic wiecej, ale slyszalem od innych osob o takim chamstwie, (bo
    tego inaczej opisac nie mozna. ) i to sie dosc czesto zdarza.
    Jest to moja wlasnosc i sobie tego nie zycze.

    Jak to jest w swietle prawa?

  • 2. Data: 2004-04-10 14:03:40
    Temat: Re: kontrola policyjna
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    policja moze wszystko

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2004-04-10 14:11:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > policja moze wszystko

    Ale odpisuje się pod a nie nad cytowanym, odpowiednio przyciętym postem
    panie posterunkowy.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-04-10 14:52:46
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Czy policjant ma prawo przy zwyklej kontroli przechodnia, kogolwiek
    zreszta
    > przeczytac bez nakazu w jego telefonie, spis telefonow, badz wiadomosci?

    Ja bym nie pozwolil.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 5. Data: 2004-04-10 14:55:49
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Ale odpisuje się pod a nie nad cytowanym, odpowiednio przyciętym postem
    > panie posterunkowy.

    PS.
    chcialbys :)

    niemusze nawet dokumentu pokazywac (posiadac) ,

  • 6. Data: 2004-04-10 14:58:40
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > policja moze wszystko

    prosze uzasadnic.

  • 7. Data: 2004-04-10 15:31:55
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > prosze uzasadnic.

    policja jest ponad prawem:)
    chcesz sie przekonac:)?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 8. Data: 2004-04-10 16:49:02
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > policja jest ponad prawem:)
    > chcesz sie przekonac:)?

    za duzo seriali na POLSAT sie naogladales :-)

    PS.
    jestem naprawde pod wrazeniem ze policjant potrafi uruchomic outlooka :-)

  • 9. Data: 2004-04-10 17:01:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > za duzo seriali na POLSAT sie naogladales :-)

    To prawda.

    > jestem naprawde pod wrazeniem ze policjant potrafi uruchomic outlooka :-)

    A to akurat chamskie i niesmaczne:(
    Jaki masz zawód?

  • 10. Data: 2004-04-10 18:08:34
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> napisał w wiadomości

    > zreszta
    >
    > Ja bym nie pozwolil.

    Wystarczy wyłaczyc telefon. Policjant moze sobie wlaczyc i bez pinu
    sprawdzic IMEI. Jak potrafi. Niczego z ksiazki adresowej sie nie dowie.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H