  • 1. Data: 2004-04-28 20:45:42
    Temat: Zgubilem PIT
    Od: "gjhhgjh " <s...@g...pl>

    zgubilem pit za zeszly rok z miejsca w ktorym juz nie pracuje co mam zrobic
    bo zostaly mi 2 dni do rozliczenia?

  • 2. Data: 2004-04-28 21:32:02
    Temat: Re: Zgubilem PIT
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > zgubilem pit za zeszly rok z miejsca w ktorym juz nie pracuje co mam
    zrobic
    > bo zostaly mi 2 dni do rozliczenia?
    jedz , dzwoń, faksuj tam szybko - przecież w ksiegowosci maja kopie tego
    dokumentu!!! Zrobia Ci ksero i po sprawie.
    pozdrawiam! zbisa

  • 3. Data: 2004-04-29 06:23:58
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > zrobic
    > jedz , dzwoń, faksuj tam szybko - przecież w ksiegowosci maja kopie tego
    > dokumentu!!! Zrobia Ci ksero i po sprawie.

    W ostatecznosci zloz deklaracje bez niego, a potem zlozysz korekte wraz
    z "czynnym zalem" ...

  • 4. Data: 2004-04-29 06:28:37
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    KrzysiekPP wrote:
    > W ostatecznosci zloz deklaracje bez niego, a potem zlozysz korekte wraz
    > z "czynnym zalem" ...

    AFAIR czynny żal nie daje gwarancji nieukarania.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2004-04-29 06:51:14
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > AFAIR czynny żal nie daje gwarancji nieukarania.

    Dobrze jeszcze, ze nie stosujemy "prawa koranicznego" ;)