  • 1. Data: 2002-10-08 14:41:03
    Temat: konkrety w sprawie prawa i i filmow divx ?
    Od: Argon <a...@w...pl>

    Witam,

    jaka jest konkretna odpowiedz na legalnosc filmow divx ?

    co sie stanie jak np. w firmie mam cale oprogramowanie legalne i np 2-3 filmy
    ?

    probowlaem znalesc odpowiedz na sieci ale wszedzie sa tylko domysly,
    przypuszczenia itp, nigdzie nieudalo mi sie znalesc konkretow :-(

    Argon

  • 2. Data: 2002-10-08 14:57:36
    Temat: Re: konkrety w sprawie prawa i i filmow divx ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 08 Oct 2002 16:41:03 +0200, Argon <a...@w...pl>
    zakodował:

    >co sie stanie jak np. w firmie mam cale oprogramowanie legalne i np 2-3 filmy

    Możesz mieć, jak najbardziej. Problematyczny jest tylko sam kodek divx
    ;) (z uśmieszkiem, czyli wersje 3.xx), ze względu na to, że sam kodek
    został skradziony.
    Przy divx4, 5, xvid itp nie ma problemu.
    Oczywiście mówię cały czas o filmach kręconych przez Ciebie "u cioci
    na imieninach" i o kopiach bezpieczeństwa płytek DVD które posiadasz
    (lub ktoś z Twojego kręgu towarzyskiego). Nie możesz oczywiście tego
    rozpowszechniać, sprzedawać itd bez zgody właściciela praw autorskich.

    >przypuszczenia itp, nigdzie nieudalo mi sie znalesc konkretow :-(

    Coś słabo szukałeś ;)

    http://www.google.com.pl/search?q=divx+prawo&ie=UTF-
    8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=lang_en%7Clang_pl

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-10-08 15:45:04
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Argon wrote:
    > jaka jest konkretna odpowiedz na legalnosc filmow divx ?

    A co za różnica czy divx czy mpeg ??
    Wszystko zależy czy egzemplarz filmu jest legalny czy też piracki.

    > co sie stanie jak np. w firmie mam cale oprogramowanie legalne
    > i np 2-3 filmy?

    Najpewniej nic się nie stanie.

    pozdrawiam
    Arek