    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik - konto bankowe
    Date: Mon, 7 Oct 2013 00:10:21 +0200

    sytuacja taka: komornik "wchodzi" na konto bankowe, z tego co wiem
    bezpieczna powinna byc caly czas - stan zastany + dalsze wplaty/wyplaty*) -
    kwota na koncie = 3x srednia krajowa, okolo 11-12.000zl.

    http://forum.ingbank.pl/forum/rachunki-osobiste/topi
    c/zajecie-egzekucyjne

    http://lajt.mbank.pl/forum/watek,993067,zajecie-egze
    kucyjne-jak-splacic.html

    *) - wplaty/wyplaty, zdaje sie,ze to ma jakies obostrzenia natury
    technologicznej, bankomaty tak, cos tam nie...

    Ktos mi powiedzial, ze to wszystko to fikcja, praktyka jest ponoc taka, ze
    wiekszość (?) banków ma to gdzies i nie chce zadzierać z komornikami (?
    jakis absurd).
    Po zajęciu konta trzeba samemu machnac pismo do komornika o odbezpieczenie
    przynależnej wlascicielowi konta części zajęcia. A to oczywiscie trwa.

    Czy wiecie cos o praktyce w tych sprawach? bo dla mnie to absurdalne, to, co
    opisalem powtarzajac wyzej.