  • 1. Data: 2002-06-18 12:09:58
    Temat: Re: TU i ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >Moje pytanie jest zwiazane z ustawa o ochronie danych
    >osobowych i zwyczajach
    >panujacych miedzy agentami roznych towarzystw
    >ubezpieczeniowych. Bez mojej
    >zgody moje dane osobowe zostaly udostepnione agentowi z innego
    >towarzystwa
    >ubezpieczeniowego. Niby w dobrej wierze, ale bez konsultacji
    >ze mna czyli
    >osoba najbardziej zainteresowana.
    >Zlozylem skarge w towarzystwie ubezpieczeniowym, ktorego agent byl tak
    >nadgorliwy i w rezultacie przeproszono mnie. Malo to satysfakcjonujace,
> [...]

    witam

    czuje , ze chcialbys "wychaczyc" jakies odszkodowanie ale najpierw

    Art. 18. 1. W razie stwierdzenia naruszenia przepisów o ochronie danych
    osobowych, Generalny Inspektor z urzędu lub na wniosek osoby zainteresowanej
    nakazuje administratorowi danych, w drodze decyzji administracyjnej,
    przywrócenie stanu zgodnego z prawem, a w szczególności:
    1) usunięcie uchybień,
    2) uzupełnienie, uaktualnienie, sprostowanie, udostępnienie lub
    nieudostępnienie danych osobowych,
    3) zastosowanie dodatkowych środków zabezpieczających
    zgromadzone dane osobowe,
    4) wstrzymanie przekazywania danych osobowych za granicę,
    5) zabezpieczenie danych lub przekazanie ich innym podmiotom,
    6) usunięcie danych osobowych.

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-06-18 12:16:53
    Od: argh <a...@o...pl.usun.to>

    Dzieki za wskazowke.
    Wlasnie rozwazam przedstawienie tek sprawy Generalnemu Inspektorowi.
    Pozdrawiam.

    --
    argh