    From: "lukasz sczygiel" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komis i trzecia wymiana sprzetu
    Date: Sat, 18 Dec 2004 13:14:25 +0000 (UTC)

    Witam.
    Szukalem, guglalem i dalej nie mam pewnosci co moge zrobic, poniewaz to co
    znalazlem odnosi sie do sklepow a ja towar kupilem w komisie.
    Nabylem laptopa. Nowy (przywieziony gdzies z niemiec), dostalem gwarancje 3
    miesieczna.
    Pierwszego dnia "umarl" przelacznik przy klapie usypiajacy laptopa.
    Wymienili na inny.
    Drugi sie przegrzewal i nie dzialala sieciowka.
    Wymienili na trzeci.
    Ten trzeci tez sie przegrzewa.
    Przyjeli do serwisu.
    Z tego co mowil sprzedawca, to jesli nie beda mieli sprawnego takiego jak ten
    ktory nabylem zaproponuja mi "chudszy" (oczywiscie roznice ceny zwroca),
    ktorego nie chce (nie po to kupilem taki zeby dostac slabszy).
    Najchetniej wzialbym spowrotem pieniadze i poszedl sobie kupic gdzie indziej
    ale wiem ze to nie takie proste.
    Pytanie wlasciwe:
    Czy taka "historia serwisowa" daje mi jakies podstawy aby zadac zwrotu pieniedzy?
    Jesli nie, to czy po zaproponowaniu kupna slabszego laptopa moge wybrac sobie
    najtanszy z tych na polce (zeby byc jak naj mniej "w plecy" i ewentualnie go
    sprzedac)? Dodam ze za mojego "wymarzonego dalem 5000zl a na polce stoja takie
    od 1600zl do 4000zl.
    Za konstruktywna krytyke i pomocne odpowiedzi z gory dziekuje