    From: "Yaroosh" <y...@g...NIE_PAPIEROWA.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Date: Mon, 14 Nov 2005 20:10:02 +0100

    Witam Wszystkich.
    Jestem sobie wesołym rowerzystą na progu sezonu zimowego. Od paru dni
    rozglądam się za zakupem kominiarki do jazd zimowych. Zamierzam kupić taki
    model, który ma tylko otwór na oczy (usta i nos zasłonięte, model SWAT),
    założę okulary i mróz niestraszny ;-). Całe to wynurzenie zmierza do
    właściwego pytania. Otóż doszly mnie niepokojące informacje jakoby taka
    kominiarka była zabroniona w "cywilnym" użytku. Czy ktoś obeznany w temacie
    mógłby się wypowiedzieć, bo zakrawa mi to na absurd ?? Czy kumple w porę
    mnie ostrzegli (przed wydatkiem), czy też sobie ze mnie zażartowali ??
    Będę ogromnie zobowiązany za pomoc.

    --
    Pozdrowerek
    Yaroosh