  • 1. Data: 2004-02-07 12:31:10
    Temat: komercyjny tlen?
    Od: "MK" <t...@t...pl>

    W umowie licencyjnej tlena jest m.in. cos takiego:

    "Licencjobiorca ma prawo do korzystania, udzielenia sublicencji,
    kopiowania i rozpowszechniania Komunikatora Tlen.pl
    oraz załączonej dokumentacji wyłącznie w celach niekomercyjnych."

    Czy moge wiec legalnie zainstalowac tlena w prywatnej szkole?
    Czy komunikowanie sie sekretarek miedzy filiami szkoly jest celem
    komercyjnym?

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-02-07 12:55:13
    Temat: Re: komercyjny tlen?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    MK wrote:

    > W umowie licencyjnej tlena jest m.in. cos takiego:

    Sa inne, lepsze komunikatory. Musi byc akurat tlen ?

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-02-07 13:07:50
    Od: "MK" <t...@t...pl>

    : Sa inne, lepsze komunikatory. Musi byc akurat tlen ?
    :
    : --
    : Pozdrawia m.

    Oczywiscie, ze nie. Tlen jako alternetywa.
    Uzywam skype i tez nie wiem jak jest z legalnoscia :(

    Porsze o wyjasnienie.

  • 4. Data: 2004-02-07 14:38:17
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    MK wyskrobał(a):
> [...]
    >
    > Czy moge wiec legalnie zainstalowac tlena w prywatnej szkole?
    > Czy komunikowanie sie sekretarek miedzy filiami szkoly jest celem

    To zależy na czym to komunikowanie ma polegać. Jak sekratarki będą tylko
    plotkować, to jest to cel niekomercyjny. Jednak jak będą poprzez Tlen
    przekazywać sobie informacje "służbowe", to można to już będzie nazwać celem
    komercyjnym. Oczywiście ewentualny powód będzie musiał udowodnić, że
    przekazywane sobie przez sekretarki informacje wykorzystywane były w celach
    komercyjnych (zarobkowych).

    --
    Bartek Gliniecki

  • 5. Data: 2004-02-09 06:58:42
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "MK" <t...@t...pl> wrote
    > Czy moge wiec legalnie zainstalowac tlena w prywatnej szkole?

    A nie lepiej spytac sie po prostu tworcow tlena?
    Po co sie pytac niewiadomokogo, jak mozna spytac u zrodla?

    Pozdrawiam:)
    Janusz

  • 6. Data: 2004-02-14 11:05:47
    Od: Mik <a...@m...w.sygnaturce.pl>

    Zainteresujcie się czymś takim jak jabber - można sobie samemu
    zainstalować serwer na windows, linux dostęp tylko dla pracowników -
    pełne bezpieczeństwo. No i gwarancja legalnego używania. Jeśli nie
    zdecydowałeś się jeszcze na tlen'a - to lepiej użyj tego rozwiązania.

    pozdrawiam Mik

    --
    X=AleExtra, Y=poczta.onet.pl,
    w prosty sposób uzyskujemy recepturę na e-mail - X@Y