  • 1. Data: 2004-02-07 08:40:08
    Temat: Prawo do auta
    Od: "Marcin B." <b...@w...pl>

    Witam, mam pewną i bardzo poważna spraw i prosze o pomoc!!!

    Sprawa jest taka że mama wzieła samochód na kredyt i kredyt jest na mame,
    ale właścicielem auta jest ojciec , mama jest tylko współwłaścicielem. Cały
    problem jest na tym iż mama musi spłącać samochód (kredyt) a ojciec tym
    autem jeździ , nie daje pieniędzy na kredyt i na nic innego, no i oczywiście
    nie pozwala dotknąć auta , uważa że jest tylko jego.

    Wiec jest jedno rozwiazanie poprostu przestać płacić kredyt i auto zabiorą
    bo i tak nie mamy do niego dostepu a my (tzn ja z mama) spłacamy kredyt albo

    No właśnie czy jest jakieś prawne inne rozwiazanie tego sporu ...

    W nawiasie tocze z ojcem proces o umieszczenie ojaca w zakładzie
    psychiatrycznym, a także mama juz złożyła wniosek o rozwód) ale to jeszcze
    kawał czasu zanim te sprawy sie skonczą.

    Pytanie dotyczy auta jak ta sprawe rozwiazać bo kredyt cza spłacać a nie
    mamy dostepu do auta !!!

    pozdrawiam i błagam o pomoc
    Marcin