  • 1. Data: 2002-10-31 11:09:32
    Temat: "kombinatorstwo" mBanku
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    Witam.

    Proszę o kontakt wszystkich, którzy mają wątpliwości, co do
    prawidłowości wyłaniania kandydatów w konkursie
    "mBank Pustelnik Trophy II".

    Interesuje mnie sytuacja, czy:
    - zaniżano liczbę laureatów przez przeciąganie procedury po stronie
    mBanku,
    - nie odnotowywano nadejścia pism ze zgodą na przetwarzanie danych
    osobowych do celów marketingowych,
    - ewentualne inne nieprawidłowości, z którymi się zetknęliście.

    W moim przypadku miały miejsce pierwsze dwa punkty. Szczególnie
    bulwersuje mnie, że mBank twierdzi, że nie dostał mojego listu ze zgodą
    na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (czyli
    traktują to tak, jakbym tej zgody wcale nie wysłał). Proszę
    o kontakt osoby, które znajdują się w takiej właśnie sytuacji.

    Podjąłem decyzję, że wytoczę sprawę sądową.

    Pożądany pośpiech w związku z upływem terminu wystąpienia do sądu w tej
    sprawie. Proszę zatem o szybką reakcję - razem mamy większą szansę
    wykazać, że w postępowaniu konkursowym miały miejsce nieprawidłowości.

    Banki powinny byc instytucjami zaufania publicznego - reagujmy na
    wszelkie naduzycia tego zaufania.

    pozdrawiam
    -k a m i l

    Kamil Dorożyński <suhacz3ki-NASERWERZE-wp.pl>

    --
    TP SA
    Trzeba Placic Sam Abonament...

  • 2. Data: 2002-10-31 12:54:38
    Temat: Re: "kombinatorstwo" mBanku
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    -k a m i l <s...@p...wirtualnej_polski.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Proszę o kontakt wszystkich, którzy mają wątpliwości, co do
    > prawidłowości wyłaniania kandydatów w konkursie
    > "mBank Pustelnik Trophy II".
    Po tym co ten bank wyczynial w konkursie Allegro 11 111(bledy w
    odpowiedziach, zmiany odpowiedzi w trakcie dnia, samo zenujace zakonczenie,
    itd), , postanowilem nie brac udzialu w tych "promocjach" bo szkoda nerwow.
    Pewnie i tak sa zabezpieczeni w regulaminach konkursow, wiec mozna co
    najwyzej pozloscic sie.
    M.Z.

  • 4. Data: 2002-11-01 08:00:59
    Temat: "kombinatorstwo" mBanku? - pytanie
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    Witam ponownie.

    Chciałbym się zorientować, jaką moc prawną ma według Was
    taki punkt regulaminu:
    "Roszczenia z tytułu udziału w Konkursie przedawniają
    się z upływem 30 dni od dnia ogłoszenia listy Laureatów Konkursu."

    Czy na pewno z punktu widzenia prawa cywilnego jest możliwe takie
    ograniczenie czasu do dochodzenia roszczenia?

    pozdr.
    -k a m i l

    Kamil Dorożyński <suhacz3ki-NASERWERZE-wp.pl>

    --
    Trzy główne cnoty programisty to Lenistwo, Niecierpliwość i Pycha.
    --Podręcznik programisty Perla perl(1)

  • 3. Data: 2002-11-01 08:00:59
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    W on czas: Thu, 31 Oct 2002 13:54:38 +0100, użytkownik
    Izi <m...@n...zp.pl> otworzył nam oczy:

> [...]
    >itd), , postanowilem nie brac udzialu w tych "promocjach" bo szkoda nerwow.
    >Pewnie i tak sa zabezpieczeni w regulaminach konkursow, wiec mozna co

    niekoniecznie.
    Wszystko jest sprawą odpowiedniego zorganizowania się.
    Sądy mamy takie, jakie mamy, ale warto spróbować.

    pozdr.
    -k a m i l

    Kamil Dorożyński <suhacz3ki-NASERWERZE-wp.pl>

    --
    Rozwój świata jest możliwy dzięki poglądom mniejszości...
    Dzięki poglądom większości ten świat nadal trwa...