  • 1. Data: 2004-02-21 10:36:11
    Temat: kodeks pracy
    Od: "Maria" <m...@o...pl>

    Witam mam maly problem podpisalam umowe o prace z pracodawca,oczywiscie jak to
    bywa zawarl w niej rozne zaleznosci(warunki podjecia pracy,czasu
    pracy,zwolnienia itd) na ktora niestety zgodzilam sie(nie zgadazjac sie nie
    miala bym pracy to oczywiste wiec musialam podpisac) i podpisalam ta
    umowe.Teraz chce sie zwolnic z tej pracy.Chodzi mi o to czy jest szansa
    przejscia teraz na warunki kodeksu pracy? Czy obowiazuje mnie to co podpisalam?
    Co jest wazniejsze nasza umowa tzn miedzy mna i pracodawca czy kodeks pracy
    dokladnie chodzi mi o umowe o zakazie konkurencji.Mam nie pracowac przez 3
    miesiace on mi za to placi.Znalazlam sobie prace w innej firmie i jak bede na
    tych 3 miesiacach to ja strace,no coz wiem podpisalam umowe.....i co mam
    zrobic???

  • 2. Data: 2004-02-21 16:06:24
    Temat: Re: kodeks pracy
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

> [...]
    > umowe.Teraz chce sie zwolnic z tej pracy.Chodzi mi o to czy jest szansa
    > przejscia teraz na warunki kodeksu pracy? Czy obowiazuje mnie to co

    tak, obowiązuje

> [...]
    na
    > tych 3 miesiacach to ja strace,no coz wiem podpisalam umowe.....i co mam

    tak, pracodawca ma to prawo z którego korzysta.

    co zrobić?
    np:
    - pracować na czarno przez ten czas
    - pogadać z nowym pracodawcą czy zapłaci odszkodowanie poprzedniemu
    pracodawcy.
    - samemu zapłacić odszkodowanie
    - pewnie i inne

    pozdrowienia