  • 1. Data: 2004-10-07 11:20:11
    Temat: kodeks Karny 1890 rok.
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Poszukuję treści art. 496 KK, który obowiązywał w 1890 r.

    Może ktoś pisze pracę mgr z historii prawa...?

    Z tego art. miał sprawę mój pradziadek, chcę dowiedzieć się o co chodziło.

    Sławek

  • 2. Data: 2004-10-07 11:26:21
    Temat: Re: kodeks Karny 1890 rok.
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 13:20:11 +0200, Sławek <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Poszukuj? tre?ci art. 496 KK, który obowi?zywa? w 1890 r.
    >
    > Mo?e kto? pisze prac? mgr z historii prawa...?
    >
    > Z tego art. mia? spraw? mój pradziadek, chc? dowiedzieae si? o co
    > chodzi?o.

    To nie takie proste. Musimy jeszcze wiedzieć czyim poddanym był Twój
    dziadek. Do 1932 r obowiązywały bowiem ustawy karne dzielnicowe - Pruska,
    Austriacka i Rosyjska.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-07 12:42:29
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sławek napisał(a) w wiadomości

    > Poszukuję treści art. 496 KK, który obowiązywał w 1890 r.
    >
    > Może ktoś pisze pracę mgr z historii prawa...?
    >
    > Z tego art. miał sprawę mój pradziadek, chcę dowiedzieć się o co chodziło.

    W jakim zaborze to było ????

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-10-07 12:52:31
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > użytkownik Sławek napisał(a) w wiadomości

    > W jakim zaborze to było ????

    Zabór austryjacki, Galicja.

    Z wcześniejszych rozmów wiem (nie wiem) czy nie była to tzw. "Józefina" -
    nie wiem czy nie wcześniej.
    Tak czy siak nie mam tekstu....

    Sławek