  • 1. Data: 2004-10-07 10:39:06
    Temat: Krajowego Rejestru Długów
    Od: "Danny" <d...@g...pl>

    Mam takie pytanie:
    Zalegalem ze splata kredytu i wpisano mnie na liste KRD (Krajowego Rejestru
    Długów), kredyt zostal splacony. Ale zastanawiam sie po jakim czasie zdejma
    mnie z listy dluznikow, i czy bedzie mozna w przyszlosci kiedys zobaczyc czy
    zalegalem ze splata okreslonej kwoty

    Dzieki

  • 2. Data: 2004-10-07 11:14:20
    Temat: Re: Krajowego Rejestru Długów
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Danny napisał:

    > Zalegalem ze splata kredytu i wpisano mnie na liste KRD (Krajowego Rejestru
    > Długów), kredyt zostal splacony.

    Co to za KRD ????

    > Ale zastanawiam sie po jakim czasie zdejma
    > mnie z listy dluznikow, i czy bedzie mozna w przyszlosci kiedys zobaczyc czy
    > zalegalem ze splata okreslonej kwoty

    j.w.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-10-07 11:26:20
    Od: Pawel Nowacki <p...@f...pl>

    Wroclawska firma... http://www.krd.pl/

  • 4. Data: 2004-10-07 11:44:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Pawel Nowacki napisał:

    > Wroclawska firma... http://www.krd.pl/

    Hmmm ... ludzie różne bazy nazywają tak samo ... albo jesteś tą samą
    osobąco zadała pytanie (dlaczego zmieniasz tożsamości???) albo ...

    Jeśli to www.krd.pl To jest tam taka część stronki =>

    http://www.krd.pl/Index.aspx?stamp=63232753419367869
    8&urn=main/howToBecome/regulations

    Jest tam info jak można dane usunąć ... proponuję skontaktować się z
    KRD i się dogadać ... dowiesz się jak długo się tam siedzi i jak można
    się usunąć ... OT CO ...

    To byłą odpowiedź na pytanie :

  • 5. Data: 2004-10-07 11:58:33
    Od: PIOTR MUSIAŁ<m...@i...pl>

    czy jestem na tej liście i w jakich bankach

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-10-07 21:39:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2004 13:44:59 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Jest tam info jak można dane usunąć ... proponuję skontaktować się z
    > KRD i się dogadać ... dowiesz się jak długo się tam siedzi i jak można
    > się usunąć ... OT CO ...

    nie wiesz co to KRD a doradzasz - też można :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-10-07 21:43:10
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 12:39:06 +0200, Danny naskrobał(a):

> [...]
    > mnie z listy dluznikow, i czy bedzie mozna w przyszlosci kiedys zobaczyc czy

    Zgodnie z art 20 ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych wierzyciel
    miał 14 dni i wykreślenie ciebie z rejestru. Jeżeli tego nie zrobił to na
    podstawie art 36 _karnie_ odpowiada w kwocie grzywny do 30 000 zł.

  • 8. Data: 2004-10-08 06:18:50
    Od: "grzesiek" <m...@p...fm>

    Hmmm, wydaje mi się ,że wpisano Cię do bankowej bazy danych klientów
    niesolidnych,wypis nastąpi po pięciu latach od dnia spłaty zadłużenia
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-08 08:32:01
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    czy to znaczy ze trafiaja tam ludzie ktorzy np opoznia sie z wplata rachunku
    za telefon kom. 20 dni?
    to rowniez znaczy ze taka osoba nie ma szans na zaden bankowy kredyt przez 5
    lat?

  • 10. Data: 2004-10-08 09:03:30
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 08:18:50 +0200, grzesiek naskrobał(a):

    > Hmmm, wydaje mi się ,że wpisano Cię do bankowej bazy danych klientów
    > niesolidnych,wypis nastąpi po pięciu latach od dnia spłaty zadłużenia
    > Pozdrawiam

    OMG ROFL :) następny