eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopoty z laptopem › kłopoty z laptopem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: akala <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kłopoty z laptopem
    Date: Mon, 22 Jan 2007 20:05:18 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <et62853xb56i$.fmpet44fg1a$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 217.197.71.232
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1169492588 21811 217.197.71.232 (22 Jan 2007 19:03:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Jan 2007 19:03:08 +0000 (UTC)
    X-Sender: SXQqnDIC3QrM/lO9MKGQFJkwtY2Wyemp
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:441482
    [ ukryj nagłówki ]

    mój znajomy rozpoczął jedoosobową DG. Kupił niezbędnego mu do pracy
    laptopa .Po 3 miesiącach laptop padł. Gwarantem jest producent. Na drugi
    dzień po "zamilknięciu" laptop został zaniesiony do sklepu i sklep wysłał
    go do serwisu producenta w celu naprawy w ramach udzielanej gwarancji. Mija
    już 4 tydzień a laptopa nie ma.
    "Chłop" o mało nie płacze bo na zakup wydał wszystkie oszczędności a przez
    ten okres jeszcze się nie dorobił by spłacić długi a o kupnie nowego
    aktualnie nie ma mowy. Mam wrażenie że sklep olewa sprawę ,byłem z nim w
    tym sklepie i przysłuchiwałem się rozmowie.
    Poradźcie jak dalej postępować.

    akala

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1