    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: klient z buska.
    Date: Fri, 24 May 2019 22:01:46 GMT

    On 2019-05-24, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bo to nie są wcale proste pytania. Nie piszesz, o jakim morzu
    > dyskutujesz. Jeśli uznać, że Zatoka Gdańska, to nie jest morze, to
    > Ślązakowi bliżej do Adriatyku, który jest na południowy-zachód. No i kto
    > powiedział, ze pytasz o najbliższe? Ja mam czarne na południowy wschód i
    > tylko 150 km dalej od Bałtyku.

    Tak, jest morze na pólnocy. Nie ma znaczenia, że gdzie indziej też są,
    że na północy jest też Zatoka Gdańska, faktem jest, że na północy jest
    morze.

    > Posiadanie okien na wschód nie oznacza wcale, że słońce z rana będzie Ci
    > w nie świecić. Po pierwsze wystarczy drzewo, albo sąsiedni bydynek, by w
    > ogóle nie świeciło. Po drugie słońce na wschodzie dokładnie, to wschodzi
    > ze dwa razy do roku.

    Słońce świeci niezaleznie od przeszkód, które ma się przed swoim oknem i
    kierunkiem na który to okno sobie wygląda. Rozmaite religie uczą nas
    zaś, że świeci również dla adeptów prawa.

    > No a pytanie o Wałęsę, to w ogóle "strzał w kolano. Pomijając, że było
    > ich kilku, to w sumie nawet jak o tym jednym konkretnie myślimy, to
    > odpowiedzi może być szereg.

    No i każda z nich byłaby w tej sytuacji poprawna, a pewnie nie wskazał
    żadnej osoby.

    --
    Marcin