  • 1. Data: 2003-02-23 22:07:44
    Temat: kilka pytań o pracownika
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    1....ściągnąłem z rozporządzenia wzór umowy o pracę i jest tam pozycja:
    "podstawa prawna ustalenia wynagrodzenia" - co tam należy wpisać? czy wogóle
    musi byc taka pozycja?

    2....w jakiej formie - zatrudniajac pracownika na stanowisku "konsultant ds
    kontaktów z dostawcami" na 1/16 etatu - mam zgłosić jego zatrudnienie
    PIPowi i PIS owi? czy oni maja do tego jakieś formularze ?

    3....ile czasu mam od zatrudnienia pracownika na wysłanie go na szkolenie
    wstępne?

    dzieki za pomoc i pozdrawiam
    plemek

  • 2. Data: 2003-02-24 07:42:02
    Temat: Re: kilka pytań o pracownika
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kontaktów z dostawcami" na 1/16 etatu - mam zgłosić jego zatrudnienie
    > PIPowi i PIS owi? czy oni maja do tego jakieś formularze ?

    http://www.pip.gov.pl/

    tam ..... bodaj w zakladce NADZÓR I KONTROLA, ściągniesz sobie, działającą
    pod excelem lub openoffice, deklaracje zgloszeniową. Wypełnisz i po
    kłopocie.

    fart