  • 1. Data: 2004-09-08 08:04:00
    Temat: katalog odpadów
    Od: "Anica" <l...@w...pl>

    Czy rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie
    katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112, poz. 1206) jest prawomocne, jeżeli jest to
    rozporządzenie na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia
    2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628) - która to ustawa utraciła moc
    prawną, bo jest nowa ustawa o odpadach?

    pozdrawiam
    anka tomczyk

  • 2. Data: 2004-09-08 08:31:47
    Temat: Re: katalog odpadów
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

> [...]
    > 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628) - która to ustawa utraciła moc

    Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów nadal
    obowiązuje, ponieważ nadal obowiązuje ustawa ustawa z 27 kwietnia 2001r. o
    odpadach. Ustawa ta nie utraciła mocy prawnej, została jedynie zmieniona
    przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o zmianie ustawy o odpadach (Dz. U.
    2004 nr 116 poz. 1208) - zostały w niej dodane dwa artykuły (43a i 75a)
    reszta ustawy bez zmian.
    Na marginesie dodam, że w międzyczasie była jeszcze jedna zmiana ww. ustawy
    o odpadach - Ustawa z dnia 19 grudnia 2002 r. o zmianie ustawy o odpadach
    oraz niektórych innych ustaw
    (Dz.U. 2003 nr 7 poz.78)
    pozdr.
    K.

  • 3. Data: 2004-09-08 08:57:16
    Od: "Anica" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kaliope" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ustawy
    > o odpadach - Ustawa z dnia 19 grudnia 2002 r. o zmianie ustawy o odpadach

    przepraszam
    cos mi sie pomylilo z ustawa o ochronie przyrody
    i za szybko wyslalam posta....:-(

    pozdrawiam
    anka

  • 4. Data: 2004-09-08 09:32:34
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > przepraszam
    > cos mi sie pomylilo z ustawa o ochronie przyrody
    > i za szybko wyslalam posta....:-(

    nie ma problemu - wszystkim nam się to zdarza. za dużo pracy, za mało czasu.
    serdeczności.