  • 1. Data: 2004-09-08 08:36:24
    Temat: Czy mogę się wycofać?
    Od: "Magdalena" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jakiś czas temu miałam mini stłuczkę na parkingu (nie z mojej winy). Facet
    uciekł ale ja zapamiętałam kilka szczegółów i wkurzona pojechałam na
    policję. Policja go znalazła, dostalam pismo, że sprawę kierują do (chyba)
    sądu grodzkiego - dawniej kolegium. No i teraz mam kłopot - straty jakie
    poniosłam są praktycznie żadne, samochód jest w trakcie sprzedaży i nie mam
    ochoty się z nikim procesować. Czy jest sposób żeby to jakoś odkręcić?

    Mam nadzieję, że w miarę jasno napisałam o co mi chodzi. Czekam na porady i
    z góry dziękuję.

    Magda

  • 2. Data: 2004-09-08 08:41:20
    Temat: Re: Czy mogę się wycofać?
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy jest sposób żeby to jakoś odkręcić?

    Obawiam się że nie.
    Postępowanie w tej sprawie toczy się teraz z urzędu.
    Oczywiście możesz oświadczyć że nie chcesz już ścigania sprawcy i mu
    wybaczyłaś co Sąd powinien wziąć pod uwagę między innymi przy
    wyrokowaniu w tej sprawie ale jedynie poprzez swoje własne
    oświadczenie nie jesteś w stanie zatrzymać czy odkręcić tego procesu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-08 09:05:35
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > ochoty się z nikim procesować. Czy jest sposób żeby to jako? odkręcić?

    Nie odpuszczaj ....

  • 4. Data: 2004-09-08 09:11:29
    Od: "Magdalena Nowakowska" <m...@W...gazeta.pl>

    Już mi przeszło a poza tym straty są naprawdę prawie żadne. Szkoda czasu na
    sądy.

  • 5. Data: 2004-09-08 10:06:24
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Już mi przeszło a poza tym straty s? naprawdę prawie żadne. Szkoda
    > czasu na s?dy.

    Jesli sprawa trafila do sądu, to i tak raczej bedziesz musiala tam
    pojsc ...

  • 6. Data: 2004-09-08 11:21:41
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > mam
    > ochoty się z nikim procesować. Czy jest sposób żeby to jakoś odkręcić?

    Jest juz raczej za pozno zeby sie wycofac - machina ruszyla ;)
    A na przyszlosc najpierw myslec, a potem po sadach chodzic...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 7. Data: 2004-09-08 11:39:42
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > Jest juz raczej za pozno zeby sie wycofac - machina ruszyla ;)
    > A na przyszlosc najpierw myslec, a potem po sadach chodzic...
    >
    > --
    Ale jak ktoś jest zacietrzewiony to tak potem ma.

    galis

  • 8. Data: 2004-09-08 17:00:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Ponieważ spowodowanie kolizji z ucieczką jest ścigane "z urzędu", a nie na
    wniosek, to niestety wycofać nie można, chyba że napiszesz, że zdarzenia nie
    było, ale to zaczyna pachnieć odpowiedzialnością karną dla Ciebie.

  • 9. Data: 2004-09-08 18:47:27
    Od: "Magdalena " <m...@W...gazeta.pl>

> [...]
    nie
    > było, ale to zaczyna pachnieć odpowiedzialnością karną dla Ciebie.

    A gdyby było na mój wniosek? To tylko teoretyczne rozważania... Ciekawa
    jestem jak to jest.

  • 10. Data: 2004-09-08 18:48:41
    Od: "Magdalena Nowakowska" <m...@W...gazeta.pl>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi, wygląda na to, że jednak czeka mnie
    rozprawa... Gdyby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł to proszę o radę.

    Pozdrawiam, Magda