  • 1. Data: 2002-02-14 15:23:58
    Temat: kaseta magnetofonowa jako dowód w sądzie
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj pl-soc-prawo!

    Mam takie pytanie. Czy kaseta magnetofonowa może być dowodem w sądzie?
    Chodzi mi o taką sytuację. Klient reklamował u nas towar i nagrał przy
    pomocy dyktafonu wypowiedź jednego z naszych pracowników (niezbyt
    ciekawą). Odmówiliśmy uznania reklamacji klientowi a on teraz się
    odgraża, że skieruje sprawę do sądu i wykorzysta tę kasetę. Czy sąd
    może uznać to za dowód w sprawie? Oczywiście klient nie poinformował
    naszego pracownika, że nagrywa jego wypowiedź.

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-02-14 15:51:19
    Temat: Re: kaseta magnetofonowa jako dowód w sądzie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 14 Feb 2002, Barman wrote:

    > Mam takie pytanie. Czy kaseta magnetofonowa może być dowodem w sądzie?

    art. 308 KPC.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-14 16:02:16
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj Gwidon,

    W Twoim liście datowanym 14 lutego 2002 (16:51:19) można przeczytać:

    > art. 308 KPC.

    Dziękuję za odpowiedź. Gdzie mogę poznać treść tego artykułu?

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

    --
    Czy masz już prezent na Walentynki?
    http://www.onetmail.onet.pl/oferta

  • 4. Data: 2002-02-14 16:14:37
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 14 Feb 2002, Barman wrote:

    > Dziękuję za odpowiedź. Gdzie mogę poznać treść tego artykułu?

    Choćby http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=&i
    d=66&pg=17

  • 5. Data: 2002-02-14 16:22:57
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj Gwidon,

    W Twoim liście datowanym 14 lutego 2002 (17:14:37) można przeczytać:

    > Choćby http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=&i
    d=66&pg=17

    Serdecznie dziękuję za pomoc w tej sprawie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-03-05 09:48:03
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Barman wrote:

    > Mam takie pytanie. Czy kaseta magnetofonowa może być dowodem w sądzie?

    Praktyka jest taka (o ile mam aktualne informacje), że nagranie aby zostać
    zakwalifikowane jako dowód w sądzie poddawane jest ekspertyzie zakładu
    fonoskopii KG Policji. Dawniej była jedna taka komórka w kraju, czy coś
    się zmieniło - nie wiem. Możesz sam odpowiedzieć na pytanie ile się czeka
    na potwierdzenie oryginalności takiego nagrania.
    Piotr