  • 1. Data: 2002-11-11 17:43:21
    Temat: kary w pracy !!
    Od: "Wnekus" <W...@p...pl>

    Witam

    oto zaistaniala systuacja.,

    Pracuje w firmie W. Firma ma dwa oddzialy. jeden w miescie X a drugi pod
    miastem. Ten w miescie zajmuje sie sprzedarza towaru a poza miastem
    produkcja. Firma nalezy do rodziny Z. Własciciele pracuja w oddziale X a
    ich sysn jest kierownikiem w zakladzie pod miastem. Podczas 2 dniowego
    urlopu syn zmienil plan prac. Przyjedzja rodzice syna (wlasciciele) i
    dostaleje nagane ze podczas mojej nieobecnosci (syn wlascicieli jest moim
    kirownikiem) zostaly zmieniony harmonogram prac w zwiazku z czym dostalem
    nagane i obcieto mi premie.

    Do jakiej instytucji moge sie zwrocic o pomoc

  • 2. Data: 2002-11-11 19:37:47
    Temat: Re: kary w pracy !!
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wnekus" <W...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nagane i obcieto mi premie.
    >

    > Do jakiej instytucji moge sie zwrocic o pomoc

    Jesli premia uznaniowa to do zadnej:((
    TMK

  • 3. Data: 2002-11-12 05:24:19
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    W artykule news:aqoq7q$ls$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Wnekus z adresu <W...@p...pl> napisał(a):
    > Witam
    >

    > oto zaistaniala systuacja.,
    >

    > Do jakiej instytucji moge sie zwrocic o pomoc

    jeżeli nie chcesz tam dalej pracować to sąd pracy
    niestety takie są realia

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2002-11-13 09:36:50
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

> [...]
    > nagane i obcieto mi premie.
    >

    > Do jakiej instytucji moge sie zwrocic o pomoc

    Możesz odwołać się od nagany na poczatek .. chociaz to pewnie niewiele da.

    Pozdrawiam
    Vicky