  • Data: 2013-04-25 07:08:46
    Temat: kary i nagrody Re: OT (naród itd)
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak powiadasz?
    > Bo mi się biland w budżecie nie zgadza.
    > W przypadku kary w budżecie jest pewien plus.
    > W przypadku nagrody ten plus trzeba najpierw tam MIEĆ a potem on ZNIKNIE.
    >
    > To teraz wyjaśnij, skąd wziąć pieniądze na pokrycie nagród ORAZ
    > braku pieniędzy z mandatów :>

    Niech zgadnę: z podatku? :)
    Tak jak przy PIT. Wszyscy płacą zaliczki (delikatnie zawyżone), a jak
    się komuś należy zwrot, to mu się oddaje.

    Podobnie, zamiast naliczać wściekłe kary za wycięcie drzewa, to można by
    zwiększyć podatek gruntowy od każdego m2, a jeśli na tym metrze rośnie
    drzewo, to właściciel dostaje zwrot zależny od gatunku i obwodu tego
    drzewa. :) Oczywiście na podstawie 10-stronicowego wniosku z dołączonymi
    opiniami leśnika i inspektora ochr. środowiska.

    (Ale ciiii... bo ta banda jeszcze to podchwyci i wprowadzi...)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.