  • 21. Data: 2004-07-16 07:47:23
    Temat: Re: kara smierci vs UE
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cd7vjt$evl$1@news.onet.pl>, Johnson wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:s3u7dc.h8q.ln@ziutka.router...
    > fizyczna".

    > Ręce mi opadają. Poddaje się.

    Ale dlaczego? Dopiero co zaczeliśmy :) Albo konsekwentnie przyjmujemy
    jakaś definicję ze wszelkimi tego konsekwencjami albo szukamy innej, albo
    mówimy bo tak i już :)

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2004-07-16 08:43:41
    Od: "misiu " <m...@g...pl>

    Johnson <j...@a...pl.nospam> napisał(a):

    > Językowo nie dotyczy. Dotyczy wolności.
    > Ale nie mam ochoty na dalsze bezsensowne i bezcelowe rozważania. Kązdy
    > pozostaje przy tym co myśli. Przyszłośc zwerufikuje.

    Owszem wolności, ale czego? Wolności ciała, bo przecież nie wolności ducha
    czy wolności słowa.
    Przypomina mi to sytuację, kiedy profesor, na zadane pytanie: "gdzie znajduje
    się serce?", otrzymał odpowiedź: "w klatce piersiowej". Chodziło mu jednak o
    worek osierdziowy, co zakomunikowawszy studentowi, postawił mu ocenę
    niedostateczną. Riposta studenta była następująca: "a gdyby pan profesor
    spytał, gdzie się znajduje, co miałbym odpowiedzieć: w sali wykładowej czy w
    kalesonach?"

  • 23. Data: 2004-07-17 15:25:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jul 2004, Johnson wrote:

    >+ Użytkownik "misiu " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > Pytanie pomocnicze: po co policjantom pałka?
    >+
    >+ To pozostawie bez komentarza, bo nie ma co komentować.

    Dlaczego ?

    Przecież trzeba ustalić czy chodzi o:
    - stosowanie jakiegoś środka jako KARY (oczywiście policmajster nie
    nosi pałki w celu karania, czyli jakby ograniczeniem miało być
    TYLKO KARANIE... to może...)
    - ochronę jakiejś wartości *jako takiej*.

    Przyznam że nie rozumiem dlaczego nie ma czego komentować... możesz
    się odnieść ?? Czego dotyczyły tezy powołujące się na art. 38 i 40
    Konstytucji: karania czy ochrony wartości ("nietykalności") ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2004-07-18 02:35:38
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > się odnieść ?? Czego dotyczyły tezy powołujące się na art. 38 i 40
    > Konstytucji: karania czy ochrony wartości ("nietykalności") ?

    Po co policjantom pałka? Poczytajcie art. 15 ust. 1 ustawy o policji.

    Nie komentuje gdyż poprzedni post w tej częsci wskazywał na interpretacje ad absurdum
    - a z
    taką co do zasaday nie polemizuję.

    --
    JOHNSON :)

  • 25. Data: 2004-07-18 02:37:45
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Marcin Debowski napisał(a):

    > jakaś definicję ze wszelkimi tego konsekwencjami albo szukamy innej, albo
    > mówimy bo tak i już :)

    Ja jestem przekonany do swojej definicji

    --
    JOHNSON :)