eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › bezprawne nękanie banku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2011-07-13 21:45:31
    Temat: bezprawne nękanie banku
    Od: "M." <t...@p...onet.pl>

    Założyłem konto w mBanku.
    Nie wyraziłem zgody na przetwarzanie moich danych. Nigdy nie wyrażam zgody.
    Gwoli ścisłości po zalogowaniu i wyklikaniu widzę dwie opcje:

    Zgoda na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną NIE
    Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE

    Mimo wszystko dzwonią mi co drugi dzień i albo mają super promocję na AC/OC (a
    ja nie mam samochodu), albo mają super okazję na pomnożenie moich pieniędzy.
    Karwasz twarz, co ja mogę zrobić w takie sytuacji? W chwili obecnej jestem
    zdeterminowany nawet żeby sprawę w sądzie założyć. Powiedzcie tylko co może
    grozić bankowi, za nękanie mnie reklamami, mimo że nie wyraziłem zgody na ich
    otrzymywanie. Czemu mam przeczucie, że na 99% ja dołożę do interesu i w sumie
    okaże się, że ich zmusiłem do tych reklam i muszę im w poczet strat moralnych
    wypłacić 10mln zł odszkodowania? ;)

    A może da radę dobrać im się do dupy i ukrócić ten proceder? Chciałbym, żeby to
    było, jak najbardziej dla nich dotkliwe. Sam z siebie mam czas i ochotę. Nie
    chcę z &quot;doraźnych&quot; korzyści nic osiągnąć. Tylko zależy mi na tym, żeby nikt
    bezprawnie nie obracał moimi danymi.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2011-07-14 10:29:34
    Temat: Re: bezprawne n?nie banku
    Od: Leszek <a...@e...pl>

    > Zgoda na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną NIE
    > Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE
    >
    > Mimo wszystko dzwonią mi co drugi dzień i albo mają super promocję na AC/OC (a

    A nie możesz im przy okazji powiedzieć, że nie życzysz sobie więcej takich
    telefonów? Jak nie zadziała, zadzwoń jeszcze na mLinię i tam to zgłoś.
    Mnie ostatnio męczyła Aviva - chyba 20 razy dzwonili (nie odbierałem),
    aż w końcu odebrałem i powiedziałem żeby się odchrzanili - i od tego czasu
    nie dzwonią.


  • 3. Data: 2011-07-14 14:37:51
    Temat: Re: bezprawne n?nie banku
    Od: <s...@a...pl>


    > Mnie ostatnio męczyła Aviva - chyba 20 razy dzwonili (nie odbierałem),
    > aż w końcu odebrałem i powiedziałem żeby się odchrzanili - i od tego czasu
    > nie dzwonią.

    Albo jest to w miarę uczciwa firma (chyba pierwsza), albo masz po prostu
    szczęście (może lokalny akwizytor dzwonił). U mnie nigdy słowo "proszę" nie
    zadziałało podczas tefefonicznych reklam różnych firm. Ale chamstwo z mojej
    strony (zwyzywanie, zbluzganie, skierowanie romzowy na tor seksualny) już
    kilka razy pomogło.



  • 4. Data: 2011-07-15 18:46:49
    Temat: Re: bezprawne nękanie banku
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>


    Użytkownik "M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:658f.00000075.4e1e11fb@newsgate.onet.pl...
    > Założyłem konto w mBanku.
    > Nie wyraziłem zgody na przetwarzanie moich danych. Nigdy nie wyrażam
    > zgody.
    > Gwoli ścisłości po zalogowaniu i wyklikaniu widzę dwie opcje:
    >
    > Zgoda na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną NIE
    > Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE
    >
    > Mimo wszystko dzwonią mi co drugi dzień i albo mają super promocję na
    > AC/OC (a
    > ja nie mam samochodu), albo mają super okazję na pomnożenie moich
    > pieniędzy.
    > Karwasz twarz, co ja mogę zrobić w takie sytuacji? W chwili obecnej jestem
    > zdeterminowany nawet żeby sprawę w sądzie założyć. Powiedzcie tylko co
    > może
    > grozić bankowi, za nękanie mnie reklamami, mimo że nie wyraziłem zgody na
    > ich
    > otrzymywanie. Czemu mam przeczucie, że na 99% ja dołożę do interesu i w
    > sumie
    > okaże się, że ich zmusiłem do tych reklam i muszę im w poczet strat
    > moralnych
    > wypłacić 10mln zł odszkodowania? ;)
    >
    > A może da radę dobrać im się do dupy i ukrócić ten proceder? Chciałbym,
    > żeby to
    > było, jak najbardziej dla nich dotkliwe. Sam z siebie mam czas i ochotę.
    > Nie
    > chcę z &quot;doraźnych&quot; korzyści nic osiągnąć. Tylko zależy mi na
    > tym, żeby nikt
    > bezprawnie nie obracał moimi danymi.
    >
    > --

    Zadzwoń na jakąś infolinię banku i powiedz, że nie życzysz sobie.
    Jeśli nie pomoże wyślij list polecony z żądaniem zaniechania nękania.Jeśli
    nie pomoże, napisz skargę do Głónego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    (GIODO) i wpłać 10 zł do GIODO. GIODO podejmie odpowiednie kroki i na pewno
    im się odechce. Po tym jak GIODO wyda korzytną dla ciebie decyzje zarządaj
    od banku odszkodowania. Jeśłi nie dadzą, złóż pozew cywilny. Z decyzją GIODO
    w ręku masz wygrany.
    Powodzenia,





  • 5. Data: 2011-07-16 21:57:57
    Temat: Re: bezprawne nękanie banku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:4e208b1c$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:658f.00000075.4e1e11fb@newsgate.onet.pl...
    >> Założyłem konto w mBanku.
    >> Nie wyraziłem zgody na przetwarzanie moich danych. Nigdy nie wyrażam
    >> zgody.
    >> Gwoli ścisłości po zalogowaniu i wyklikaniu widzę dwie opcje:
    >>
    >> Zgoda na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną NIE
    >> Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE
    >>
    >> Mimo wszystko dzwonią mi co drugi dzień i albo mają super promocję na
    >> AC/OC (a
    >> ja nie mam samochodu), albo mają super okazję na pomnożenie moich
    >> pieniędzy.
    >> Karwasz twarz, co ja mogę zrobić w takie sytuacji? W chwili obecnej
    >> jestem
    >> zdeterminowany nawet żeby sprawę w sądzie założyć. Powiedzcie tylko co
    >> może
    >> grozić bankowi, za nękanie mnie reklamami, mimo że nie wyraziłem zgody
    >> na ich
    >> otrzymywanie. Czemu mam przeczucie, że na 99% ja dołożę do interesu i w
    >> sumie
    >> okaże się, że ich zmusiłem do tych reklam i muszę im w poczet strat
    >> moralnych
    >> wypłacić 10mln zł odszkodowania? ;)
    >>
    >> A może da radę dobrać im się do dupy i ukrócić ten proceder? Chciałbym,
    >> żeby to
    >> było, jak najbardziej dla nich dotkliwe. Sam z siebie mam czas i ochotę.
    >> Nie
    >> chcę z &quot;doraźnych&quot; korzyści nic osiągnąć. Tylko zależy mi na
    >> tym, żeby nikt
    >> bezprawnie nie obracał moimi danymi.
    >>
    >> --
    >
    > Zadzwoń na jakąś infolinię banku i powiedz, że nie życzysz sobie.
    > Jeśli nie pomoże wyślij list polecony z żądaniem zaniechania
    > nękania.Jeśli nie pomoże, napisz skargę do Głónego Inspektora Ochrony
    > Danych Osobowych (GIODO) i wpłać 10 zł do GIODO. GIODO podejmie
    > odpowiednie kroki i na pewno im się odechce. Po tym jak GIODO wyda
    > korzytną dla ciebie decyzje zarządaj od banku odszkodowania. Jeśłi nie
    > dadzą, złóż pozew cywilny. Z decyzją GIODO w ręku masz wygrany.

    Tylko o ile wykaże, że poniósł jakieś straty.


  • 6. Data: 2011-07-16 22:38:39
    Temat: Re: bezprawne nękanie banku
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 23:45:31 +0200, M. napisał(a):

    > Założyłem konto w mBanku.
    > Nie wyraziłem zgody na przetwarzanie moich danych. Nigdy nie wyrażam zgody.
    > Gwoli ścisłości po zalogowaniu i wyklikaniu widzę dwie opcje:
    >
    > Zgoda na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną NIE
    > Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE
    >
    > Mimo wszystko dzwonią mi co drugi dzień i albo mają super promocję na AC/OC (a
    > ja nie mam samochodu), albo mają super okazję na pomnożenie moich pieniędzy.
    > Karwasz twarz, co ja mogę zrobić w takie sytuacji? W chwili obecnej jestem
    > zdeterminowany nawet żeby sprawę w sądzie założyć. Powiedzcie tylko co może
    > grozić bankowi, za nękanie mnie reklamami, mimo że nie wyraziłem zgody na ich
    > otrzymywanie. Czemu mam przeczucie, że na 99% ja dołożę do interesu i w sumie
    > okaże się, że ich zmusiłem do tych reklam i muszę im w poczet strat moralnych
    > wypłacić 10mln zł odszkodowania? ;)
    >
    > A może da radę dobrać im się do dupy i ukrócić ten proceder? Chciałbym, żeby to
    > było, jak najbardziej dla nich dotkliwe. Sam z siebie mam czas i ochotę. Nie
    > chcę z &quot;doraźnych&quot; korzyści nic osiągnąć. Tylko zależy mi na tym, żeby
    nikt
    > bezprawnie nie obracał moimi danymi.

    Na wstępie rozmowy powiedz, że co do zasady nie przyjmujesz ofert
    składanych telefonicznie i czy ten decyduje się dalej mówić czy kończy
    połączenie ?
    U mnie działa, zawsze zakończył połączenie, im nie płaca za jałowe gadanie.




    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    DTP 2010 http://foto.3mam.net/DTP-2010/index17.php


  • 7. Data: 2011-07-18 12:01:33
    Temat: Re: bezprawne nękanie banku
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    GIODO

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1