  • 1. Data: 2005-10-31 09:40:30
    Temat: Re: kablówka a abonament RTV
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy jeśli skorzystam z oferty telewizji kablowej, to czy muszę dodatkowo
    > płacić również abonament RTV?

    Oczywiście że musisz. I ciekaw jestem czy rozgorzeje dyskusja :-).

  • 2. Data: 2005-10-31 09:51:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mk napisał(a):

    > Czy jeśli skorzystam z oferty telewizji kablowej, to czy muszę dodatkowo
    > płacić również abonament RTV?

    Ćwoku jeden... Ile razy jeszcze będziesz się o to pytał? Czego nie zrozumiałeś
    w odpowiedzi jaką dostałeś za pierwszym razem?

    j.

  • 3. Data: 2005-10-31 10:11:20
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Ćwoku jeden... Ile razy jeszcze będziesz się o to pytał?

    On regularnie co pol godziny wysyla posta... :]

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb

  • 4. Data: 2005-10-31 10:11:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mk napisał(a):

    > cóż, kulturą nie grzeszysz. To raz.

    Nie ocenial bo sam zostaniesz oceniony...

    > Dwa, posta wysłałem wcześniej ale przez przypadek anulowałem, więc
    > wysłałem jeszcze raz. Jedyną odpowiedź zatem jaką dostałem to tę powyżej
    > Twojego posta od Robert J.

    http://tinyurl.com/dh33d

    j.

  • 5. Data: 2005-10-31 10:25:01
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    mk napisał(a):

    > cóż, kulturą nie grzeszysz. To raz.
    > Dwa, posta wysłałem wcześniej ale przez przypadek anulowałem, więc
    > wysłałem jeszcze raz. Jedyną odpowiedź zatem jaką dostałem to tę powyżej

    Post jest widoczny na grupie w ilosci sztuk 3, i nic nie jest
    ANULOWANE. Więc skoro nie potrafisz, to nie pchaj się na afisz. ĆWOKU JEDEN!

    TBL

  • 6. Data: 2005-10-31 10:29:23
    Temat: kablówka a abonament RTV
    Od: mk <marcinkal@to_trzeba_wyciac_o2.pl>

    Witam

    Czy jeśli skorzystam z oferty telewizji kablowej, to czy muszę dodatkowo
    płacić również abonament RTV?
    No bo posiadam odbiornik TV i kożystam równeiżn z radia.
    pozdrawiam
    mk

  • 7. Data: 2005-10-31 11:06:47
    Od: mk <marcinkal@to_trzeba_wyciac_o2.pl>

    januszek wrote:

> [...]
    Dwa, posta wysłałem wcześniej ale przez przypadek anulowałem, więc
    wysłałem jeszcze raz. Jedyną odpowiedź zatem jaką dostałem to tę powyżej
    pozdr.
    mk

  • 8. Data: 2005-10-31 11:23:29
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    mk wrote:

    > posta wysłałem wcześniej ale przez przypadek anulowałem, więc
    > wysłałem jeszcze raz.

    i potem jeszcze raz, nie czarujmy sie ;)

  • 9. Data: 2005-10-31 11:24:35
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    mk wrote:

    > Tak czy owak przepraszam tych, którzy widzą ich wiecej.

    heh, gazeta.pl i sa trzy. Spoko. Zastanawialem sie, czy o 12.00 poslesz
    czwarty ;) Bo tak slicznie co pol godziny szly :):):)

  • 10. Data: 2005-10-31 11:27:02
    Od: mk <marcinkal@to_trzeba_wyciac_o2.pl>

    TBL aka TLZ wrote:

    > Post jest widoczny na grupie w ilosci sztuk 3, i nic nie jest
    > ANULOWANE. Więc skoro nie potrafisz, to nie pchaj się na afisz. ĆWOKU
    > JEDEN!
    >
    > TBL
    Bo nie ze wszystkich serwerów anulaowanie odbywa się jednocześnie. Ja
    korzystam z home.pl i widzę tylko jeden post.