  • 1. Data: 2003-09-30 12:17:56
    Temat: jeszcze prawo budowlane...
    Od: "Pablo" <k...@p...onet.pl>

    Witam ponownie...

    Dzieki za wyjaśnienia dot. poprzedniego postu... Murki rozebrałem, ale
    podobno nawet słupki klinkierowe, które stoją na miejscu słupków metalowych
    i nie wychodza poza obszar fundamentu ogrodzenia (majacego juz kilkanaście
    lat) muszę zgłosic i powinni geodeci sprawdzic, czy nie wychodza poza obszar
    zabudowy.... Prawda to czy fałsz...?

    I jeszcze jedna sprawa... To znaczy, że jak zamiast barierek metalowych,
    które mam przy schodach prowadzących do mieszkania będę chciał pobudować
    murek z cegły, stawiając go od ziemi (czyli na małej podmurówce), to musze
    mieć zgodę i projekt...?

    Dzięki z góry za odpowiedzi.
    Pozdrawiam...
    Pablo