  • 1. Data: 2005-02-10 20:55:18
    Temat: znecanie sie nad irackimi jencami
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1213
    983&MP=1

    (artykuł ma 5 stron , linki są pod każdą częścią)

    Czy ktoś dostrzega podobieństwa? Tak niedawno robiono krzyk o ukaranie
    amerykańskich żołnierzy, którzy rozbierali terrorystów irackich i robili
    sobie z nich ubaw. Tym bardziej powinno się chyba przykładnie karać tego
    typu zachowania niektórych policjantów wobec, niewinnej często, polskiej
    młodzieży i osób dorosłych.

    Ale państwo prawnicy wiadomo rączka rączkę myje. Cwaniaczki na ogół w jednej
    sitwie z tymi z rządu, co nas rabowali i chcieli sprzedać Rosjanom.

    Przekonałem się już o sprawiedliwości polskiego prawodawstwa, a jako młody
    licealista w stanie wojennym doświadczyłem na własnej skórze wulgarności i
    przemocy ze strony policji, kiedy wracałem z kolegą po godzinie policyjnej
    do domu, ponieważ wypadł jeden autobus i musieliśmy jechać późniejszym.

    Dr. Grzegorz P. Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2005-02-10 21:37:53
    Temat: Re: znecanie sie nad irackimi jencami
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D.
> [...]
    > do domu, ponieważ wypadł jeden autobus i musieliśmy jechać późniejszym.

    No. Ja tez. Ale patrzylem ostatnio na liste Uildsteina. Niestety, nie
    wystepuje jako poszkodowany przez komune. Siniak tez juz znikl.
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-02-10 21:38:53
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał(a):

    [ciach bełkot]

> [...]
    > do domu, ponieważ wypadł jeden autobus i musieliśmy jechać późniejszym.

    Doktorku. Naucz się wreszcie, że to była milicja.
    I nie udawaj, że pamiętasz jak to było za komuny bo niedawno
    twierdziłeś, że przez cały stan wojenny nie wolno ci było wyjechać z
    miasta a przydział mięsa na kartki wynosił 20 deko.

    I jak tam twoja wiedza z dziedziny broni i amunicji? Nadal twierdzisz,
    że do strzelb gładkolufowych wkłada się magazynki?

  • 4. Data: 2005-02-10 21:45:56
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Doktorku. Naucz się wreszcie, że to była milicja.

    A to robi policja
    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1213
    983&MP=1

    5 stron do przeczytania.

    PZPR, SLD jak widać nie było wielkiej różnicy. Teraz się nazwali SdPl
    Milicja, policja dwie literki się tylko zmieniły.

    Jest taka choroba, której towarzyszy częsta zmiana imion i zapominanie o
    przykrych doznaniach.
    Pan ją nazwie i może oprócz mecenasa Giertycha ktoś zacznie ich leczyć.

  • 5. Data: 2005-02-10 21:51:14
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D.:
    > PZPR, SLD jak widać nie było wielkiej różnicy. Teraz się nazwali SdPl
    > Milicja, policja dwie literki się tylko zmieniły.

    Machnij zamach stanu. Bedzie gites.
    Pozdr. Dulek

  • 6. Data: 2005-02-10 21:51:21
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przykrych doznaniach.
    > Pan ją nazwie i może oprócz mecenasa Giertycha ktoś zacznie ich leczyć.

    Przy okazji może pan z Lawą i Osieckim się załapiecie na terapię.
    Prawnicy "od siedmiu boleści"

  • 7. Data: 2005-02-10 21:52:51
    Od: "Pawel N" <p...@g...pl>

    Rodrig Falkenstein <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > I jak tam twoja wiedza z dziedziny broni i amunicji? Nadal twierdzisz,
    > że do strzelb gładkolufowych wkłada się magazynki?

    po co gadasz z tym intelektualnym tłukiem który nie potrafi nawet czytać
    czego dotyczy dana grupa dyskusyjna? takiego półgłówka należy olać.

  • 8. Data: 2005-02-10 21:55:05
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel N" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > po co gadasz z tym intelektualnym tłukiem który nie potrafi nawet czytać
    > czego dotyczy dana grupa dyskusyjna? takiego półgłówka należy olać.

    Przecież dotyczy ona polskiego prawa - Abu Ghraib II

  • 9. Data: 2005-02-10 22:08:50
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Rodrig Falkenstein napisał/a:
> [...]
    >
    >I jak tam twoja wiedza z dziedziny broni i amunicji? Nadal twierdzisz,
    >że do strzelb gładkolufowych wkłada się magazynki?
    Czy musisz Arcybłazna z KF-u wyciągać?:-)
    BTW. Arcybłazen Corvus nie nauczył się, że zmienianie nicków nie pomoże
    na dobry filtr.:-)

  • 10. Data: 2005-02-10 22:09:34
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Grzegorz P. Kruk, Ph.D.:
    >
    > Machnij zamach stanu. Bedzie gites.
    > Pozdr. Dulek

    Już niedługo wybory. Społeczeństwo zrobi na nich 'zamach' przy urnach
    wyborczych. Po co ja mam się narażać i narażać innych. Co to da jak jedną
    świnkę z Folwarku Zwierzęcego jeden konik wykopie?