    From: "łysy" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jazda rowerem ?
    Date: Tue, 25 Jan 2005 23:08:06 +0100

    Po prostu nikt nie chce gadać z człowiekiem, który mając wyrok za jazdę w
    stanie nietrzeźwym jeżdzi po pijaku rowerem.

    A co do twojego pytania. Raz sie możesz odwołać. I mam nadzieję, że
    nieskutecznie. Bo pijani kierowcy to potencjalni mordercy.

    A teraz pytanie,
    słyszał was ktoś kiedyś żeby jadąc rowerem po piwie moznabyło kogoś zabić ??
    w dodatku na polnej drodze.... bo ja jakoś nie słyszałem....
    pewnie mi tu zaraz powiecie ze jestem debilem itd. itp. ale ja sadze że
    krzywde to mozna chyba zrobić TYLKO SOBIE SAMEMU, no chyba ze pacjent jest
    juz tak nawalony i wjedzie w jakieś auto i je porysuje, większych strat nie
    widze.....
    ale pewnie wasze zdanie bedzie zupelnie inne bo zaden z was nie znalazł się
    w takiej sytuacji
    a mogę dac sobie uciąć ręke ze nie jeden z was jechał na rowerze po piwie

    Z poważaniem