  • 1. Data: 2005-04-17 12:40:07
    Temat: jakie pkwiu
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    witam
    nie wiem jak znależć klasyfikacje pkwiu odnośnie handlu art. biurowymi,
    handlu tuszami i tonerami,
    pozdrawiam
    p.

  • 2. Data: 2005-04-18 06:38:48
    Temat: Re: jakie pkwiu
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    piotr.ek7 wrote:

    > witam
    > nie wiem jak znależć klasyfikacje pkwiu odnośnie handlu art. biurowymi,
    > handlu tuszami i tonerami,
    > pozdrawiam
    > p.

    52.47.13 - Usługi w zakresie handlu detalicznego artykułami
    piśmiennymi

    52.48.12 - Usługi w zakresie handlu detalicznego artykułami
    zaopatrzeniowymi dla biur, zmechanizowanym sprzętem biurowym i
    wyposażeniem dla biur

    52.48.13 - Usługi w zakresie handlu detalicznego komputerami oraz
    oprogramowaniem standardowym

    Generalnie pod 52 są usługi wszelakiego handlu

    --
    Pozdrawiam AdamS