  • 1. Data: 2005-04-17 10:13:54
    Temat: WKU -rezerwa.
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Witam

    Jestem z rocznika 1980, koncze (zostala mi tylko obrona) w tym roku studia
    inzynierskie i chcialbym rozpoczac studia magisterskie uzupelniajace, ale na
    innej uczelni. Mam kategorie A.

    W zwiazku z tym, chcialbym sie dowiedziec, czy istnieje zagrozenie, ze
    zostane skierowany do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej po ukonczeniu
    studiow inzynierskich? Nie chcialbym, aby w polowie kolejnego roku
    akademickiego mnie zgarneli.

    Czy wojsko zwroci mi dochody, ktore przez nich utrace (12 miesiecy to troche
    pieniedzy strace)?

    Czy jezeli nie ma mozliwosci unikniecia wojska, to czy mozna odbycie sluzby
    wojskowej przeniesc w czasie np: jak bede po 30?

    pozdrawiam
    Max

  • 2. Data: 2005-04-17 10:26:13
    Temat: Re: WKU -rezerwa.
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Czy wojsko zwroci mi dochody, ktore przez nich utrace (12 miesiecy to
    > troche pieniedzy strace)?

    oczywiscie, 10-krotnosc sredniej krajowej, bo pewnie pracowalbys za 10
    chlopa przez ten czas...

  • 3. Data: 2005-04-17 10:31:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Max napisał:

> [...]
    > zostane skierowany do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej po ukonczeniu
    > studiow inzynierskich? Nie chcialbym, aby w polowie kolejnego roku

    Nie ma zagrozenia. Dostarcz zaswiadczenie z nowej uczelni do WKU i
    zalatwione.

    > Czy wojsko zwroci mi dochody, ktore przez nich utrace (12 miesiecy to troche
    > pieniedzy strace)?

    Po studiach inzynierskich masz wyksztalcenie wyzsze, tak wiec okres
    pobytu w wojsku nie wynosi tyle ile bez studiow.

    > Czy jezeli nie ma mozliwosci unikniecia wojska, to czy mozna odbycie sluzby
    > wojskowej przeniesc w czasie np: jak bede po 30?

    W ten sposob to sie nie da. Mozna w czasie studiow, ale to tez jest
    jakos ograniczone rocznikowo (raczej sie nie zalapiesz).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-04-17 11:13:59
    Temat: Odp: WKU -rezerwa.
    Od: "Z.J." <r...@f...nl>

    Powinni cię z miejsca do rezerwy przenieść jak im pokażesz dyplom .. w moim
    i wielu innych przypadkach tak było. Najwyżej cię potem na ćwieczenia
    kilkudniowe wezwą .. na których się i tak nic nie robi a jeszcze za to
    płacą.

    Użytkownik Max <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d3tcs0$d12$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2005-04-17 11:18:48
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Z.J." <r...@f...nl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wielu innych przypadkach tak było. Najwyżej cię potem na ćwieczenia
    > kilkudniowe wezwą .. na których się i tak nic nie robi a jeszcze za to

    Dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam
    Max

  • 6. Data: 2005-04-17 11:19:42
    Od: "Max" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > W ten sposob to sie nie da. Mozna w czasie studiow, ale to tez jest jakos
    > ograniczone rocznikowo (raczej sie nie zalapiesz).

    Dzieki wielkie za odpowiedz

    pozdrawiam
    Max

  • 7. Data: 2005-04-17 11:50:48
    Od: "Z.J." <r...@f...nl>

    Najlepiej zadzwoń albo idź do wku to ci wszystko powiedzą .. ogólnie po
    studiach w wojsku jest się bardzo mile widzianym i dobrze traktowanym.
    Sam byłem na ćwiczeniach .. i jest cholerna różnica w podejściu do służby
    zasadniczej a do rezerwistów z wyższym wykształeceniem.

    Użytkownik Max <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d3tglm$drr$...@n...onet.pl...

  • 8. Data: 2005-04-19 14:43:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > Nie ma zagrozenia. Dostarcz zaswiadczenie z nowej uczelni do WKU i
    > zalatwione.

    Heh, zwróć uwagę na rok urodzenia...

    > Po studiach inzynierskich masz wyksztalcenie wyzsze, tak wiec okres
    > pobytu w wojsku nie wynosi tyle ile bez studiow.

    Ale to już owszem, powinno wystarczyć.

    --
    Pozdro
    Massai