  • 1. Data: 2005-10-24 05:31:16
    Temat: jakie można dostać dodatki na dziecko?
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Witam
    Moja siostra jest po rozwodzie i mieszka sama w wynajętym mieszkanku , ma 3
    letnie dziecko które jest alergikiem, siostra nie pracuje bo dziecko wymaga
    stalej opieki, gdzie można się dowiedzieć czy oprócz alimentów przysługują
    jej jakieś dodatki z ZUS lub pomocy społecznej? Dzięki za wszystkie
    podpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-10-24 05:49:51
    Temat: Re: jakie można dostać dodatki na dziecko?
    Od: "KAZIMIERZ KOTOWICZ" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stalej opieki, gdzie można się dowiedzieć czy oprócz alimentów przysługują
    > jej jakieś dodatki z ZUS lub pomocy społecznej? Dzięki za wszystkie

    WITAM
    Należy udać się do Wydziału Opieki S połecznej UG.

    Pozdrowienia KK

  • 3. Data: 2005-10-24 23:05:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie można się dowiedzieć czy oprócz
    > alimentów przysługują jej jakieś dodatki z ZUS lub pomocy
    społecznej?

    No jak sam napisałeś w ZUS i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej.