  • 1. Data: 2005-10-23 20:37:51
    Temat: charakterystyki gałęzi prawa [pytanie]
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

    WItam serdecznie,
    nie jestem specjalistą od prawa (wrecz przeciwnie-nigdy nie mialem do tego
    glowy) ale mam pytanie. Jestem zmuszony wyszukac informacje n/t:
    "Charakterystyki poszczególnych gałęzi prawa:
    -prawo cywilne
    -materialne
    -rodzinne i opiekuńcze
    -gospodarcze (handlowe)
    -miedzynarodowe
    -ochrony srodowiska
    -morskie
    -konstytucyjne
    -procesowe
    -administracyjne
    -arne
    -rolne"

    Gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat pisane językiem zrozumialym dla
    studentki I-go roku zarządzania. Siostra musi napisac prace/referat o tej
    tematyce i chcialbym jej w tym pomoc ale nie wiem, gdzie szukac
    informacji...a ja niestety mam umysl scisly i nigdy nie mialem z tym
    stycznosci.
    Mogą być pozycje książkowe ale nie ukrywam, ze wolalbym poczytac cos w
    zasobach sieciowych.

    Z gory serdecznie dziękuję za wszelkie rady i sugestie!

    Pozdrawiam!
    Odi

  • 2. Data: 2005-10-23 20:46:10
    Temat: Re: charakterystyki gałęzi prawa [pytanie]
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Odi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie ukrywam, ze wolalbym poczytac cos w zasobach sieciowych.

    google zamkneli?

  • 3. Data: 2005-10-23 21:12:21
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

    > google zamkneli?

    Heh, ja doskonale wiem, ze googiel moim przyjacielem. Sęk w tym, że juz
    spędziłem troche czasu na szukaniu i nie znalazłem za wiele. Powtarzam, że
    nie znam sie na prawie i nawet nie wiem na co szczegolnie zwracac uwage przy
    poszukiwaniach. Miałem nadzieje, że ktoś z Państwa będzie w stanie podać mi
    adresy witryn czy serwisów, gdzie w sposob przystepny bede mogl sie cos na
    ten temat doweidziec.

    Tak czy inaczej dziekuje za`checi.

    Odi

  • 4. Data: 2005-10-23 21:48:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > poszukiwaniach. Miałem nadzieje, że ktoś z Państwa będzie w stanie podać
    mi
    > adresy witryn czy serwisów, gdzie w sposob przystepny bede mogl sie cos na

    Najblizsza w miare porzadna biblioteka (chocby i publiczna) - i dowiesz sie
    wszystkiego!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-10-24 00:23:46
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Uwielbiam teksty w stylu "poszukaj w bibiotece" pisane do kogoś, kto w
    ogóle nie wie, czego szukać ;)
    To, czego potrzebujesz, to podstawy prawa.
    Po wpisaniu tego hasła w googlu wyskakuje np.
    http://prace.sciaga.pl/31782.html
    Nie wczytywałam się, ale wygląda na coś, co powinno pomóc.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 6. Data: 2005-10-24 12:22:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przy poszukiwaniach. Miałem nadzieje, że ktoś z Państwa będzie w stanie
    > podać mi adresy witryn czy serwisów, gdzie w sposob przystepny bede mogl

    isip.sejm.gov.pl

    P.