  • Data: 2004-03-02 18:39:26
    Temat: jaki dokument?
    Od: "Anna" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jest osoba, ktora winna jest mi znaczna kwote pieniezna, chcialabym poprosic
    o (no wlasnie nie wiem, o co dokladnie) - zobowizanie na pismie o wysokosci
    dlugu, formie jego splaty i terminie.
    Jak sporzadzic taki dokument aby byl on ewentualnym powodem do scigania
    dluznika przez komornika (np. o odzyskiwanie dlugu z wyplaty).
    Czy nalezy to sporzadzic u notariusza, jesli tak, to jaki jest kosz takowej
    "akcji"?

    Jesli ktos posiada linki do przykladowych pism, to bardzo proslabym o ich
    podanie.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Anna