  • Data: 2003-01-04 17:19:45
    Temat: jaka moze byc wysokosc alimentow?
    Od: "Jacek" <s...@d...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie,
    Ile szanowny sad moze maksymalnie przyznac mojej szanownej bylej malzonce na
    dziecko ktore ma 8 lat . byla malzonka ponownie wyszla za maz pracuje wraz z
    mezem i ma sie dobrze. Nie ma wiecej dzieci. Na razie place 500 zl a moja
    byla zona wie ze dobrze zarabiam (6000 netto) wiec moze to wykorzystac. Ja
    tez jestem obecnie zonaty i zona nie pracuje, jest na moim utrzymaniu.
    Zycie w niepewnosci nie nalezy do latwych i wie o tym kazdy ojciec placacy
    alimenty i z niepokojem patrzacy kazdego dnia do skrzynki czy juz jest
    polecony z sadu. Wiec prosze o pomoc w uswiadomieniu mi na ile moge sie
    szykowac w razie normalnej w takiej sytuacji pazernosci mojej bylej.
    Oczywiscie wiem ze sad bierze pod uwage uzasadnione potrzeby dziecka i
    mozliwosci platnicze ojca, ale to sa suche przepisy. Prosze o realne
    przyklady, moze jakies doswiadczenia.
    z gory dziekuje i pozdrawiam
    Jacek