  • 1. Data: 2006-01-16 22:11:36
    Temat: Re: jak zwykle w sklepie...
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dqh5td$9vs$1@node1.news.atman.pl...

    > A co ma policja do Twojego pytania?

    towarzysz policjant :>

    --
    pozdro
    ape

  • 2. Data: 2006-01-16 22:20:18
    Temat: jak zwykle w sklepie...
    Od: zalegalizować wolny (c)handel <N...@g...pl>

    mam szybkie pytanko, jak się zachować?
    kupiłem sobie kieszń do kompa (nie ważne co to jest),
    normalnie w sklepie z półki... więc za bardzo nie wnikałem,
    wziąłem paragon i wyszedłem jak większość...

    no i ciekawa sprawa, otwieram pudełko z kieszenią, zaglądam, a
    tam "towar wyraźnie widać, że używany"...
    brudny, powyginane kabelki, otwory po śrubkach, brak śrubek, brak
    kluczyka - wiadomo firma godna (tego systemu)...

  • 3. Data: 2006-01-16 22:25:58
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    zalegalizować wolny (c)handel napisał(a):
> [...]
    > pytanie, nie wiem tylko czy takie pytanie zadaje się w towarzystwie
    > POLICJI czy wystarczy moje zeznanie? ;o) jak to jest formalnie?
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 4. Data: 2006-01-16 23:07:47
    Od: zalegalizować wolny (c)handel <N...@g...pl>

    > towarzysz policjant :>

    nie jestem żadna kur... Policja!
    pytałem co mam zrobić, bo ten kretynizm przerósł nawet moje
    możliwości pojmowania...

  • 5. Data: 2006-01-16 23:09:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    badzio [###b...@n...epf.pl.###] napisał:
    > A co ma policja do Twojego pytania?

    Teoretycznie popełniono oszustwo. Tylko nie mam pomysłu jak tego
    dowieść.

    A do pytającego. pozostaje Ci próba dogadania się z kierownikiem
    sklepu.