  • 1. Data: 2007-03-03 17:29:15
    Temat: jak zostac kuratorem sadowym?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    jakie kwalifikacje trzeba miec i spelniac wymogi by zostac kuratorem
    sadowym?

    Dziekuje za odp. Pozdr, J.

  • 2. Data: 2007-03-03 17:54:21
    Temat: Re: jak zostac kuratorem sadowym?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joanna napisał(a):

    > jakie kwalifikacje trzeba miec i spelniac wymogi by zostac kuratorem
    > sadowym?

    Przeczytaj art. 5 i 84 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r.
    o kuratorach sądowych (Dz. U 2001 roku, nr 98, poz. 1071 z późniejszymi
    zmianami)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-03-03 21:02:04
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Przeczytaj art. 5 i 84 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r.
    > o kuratorach sądowych (Dz. U 2001 roku, nr 98, poz. 1071 z późniejszymi
    > zmianami)

    + znajomosci, bo ludzie sie cisna drzwiami i oknami na te stolki (na
    kuratorow spolecznych, bo o zawodowych to nawet nie mowie); z autopsji i
    obserwacji prob znajomych w walce o ta posade.

    Cezar

  • 4. Data: 2007-03-03 21:50:55
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jakie kwalifikacje trzeba miec i spelniac wymogi by zostac kuratorem
    > sadowym?

    Tak myślę,że trzeba mieć mentalność ormowca :)

  • 5. Data: 2007-03-03 21:53:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > Tak myślę,że trzeba mieć mentalność ormowca :)

    Mogę się założyć że nie wiesz kto to kurator sądowy i czym się zajmuje.
    A pewnie nie wiesz też kto to był "ormowiec". Jak byś wiedział to nie
    pisał byś takich porównań.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-03-03 21:55:19
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

> [...]

    > pewnie nie wiesz też kto to był "ormowiec". Jak byś wiedział to nie pisał

    Już przegrałeś :)

    mk

  • 7. Data: 2007-03-03 21:57:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > Już przegrałeś :)

    Jeśli wiesz, to kiepsko z tobą ...
    Porównujesz "ormowca" do kuratora sądowego? Pomyślałeś jak to o tobie
    świadczy?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 8. Data: 2007-03-03 22:03:31
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Jeśli wiesz, to kiepsko z tobą ...
    > Porównujesz "ormowca" do kuratora sądowego? Pomyślałeś jak to o tobie
    > świadczy?

    A czemu kiepsko? Z kuratorami to tak jak z politykami, są dobrzy i źli -
    wiekszość to źli i karierowicze!! W swoim życiu trafiłem może raz na dobrego
    kuratora.
    Tak samo odnosi się to do ławników.
    A wiesz jacy byli ormowcy społecznicy?
    mk

  • 9. Data: 2007-03-03 22:09:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > A czemu kiepsko?

    Skoro nie wiesz, to nie zmieni tego to że ci powiem. Nie zrozumiesz.

    > Z kuratorami to tak jak z politykami, są dobrzy i źli - wiekszość to źli i
    karierowicze!!

    Kolejna bzdura. Nie ma dobrych polityków. "Dobry polityk" to oksymoron.
    A co do kuratorów to mamy najwidoczniej zupełnie odmienne doświadczenia.
    Ja nie znam złych kuratorów - karierowiczów (jaka to ma być kariera?).

    > W swoim życiu trafiłem może raz na dobrego kuratora.

    Ileż razy miałeś tego kuratora?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 10. Data: 2007-03-03 22:18:15
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Kolejna bzdura. Nie ma dobrych polityków. "Dobry polityk" to oksymoron.
    > A co do kuratorów to mamy najwidoczniej zupełnie odmienne doświadczenia.
    > Ja nie znam złych kuratorów - karierowiczów (jaka to ma być kariera?).

    Ja znam, widziałem, obserwowałem !! (pieniądze biorą za kazdego
    podopiecznego)

    > Ileż razy miałeś tego kuratora?

    W moim 59-cio letnim życiu chyba z trzech i wszyscy byli do bani. Przyszedł
    popisał i w niczym nie pomógł !! a ławnicy - ciągle widzę jak śpią na
    rozprawach :) zresztą co oni mogą? (to też niby społeczna funkcja a biorą
    pieniądze za to)

    pzdr mk