  • 1. Data: 2007-03-03 16:24:33
    Temat: Muzyka na stronce www
    Od: "młody" <r...@o...pl>

    Witam
    interesuje mnie czy można zamieszczac muzykę jako podkład dzwiękowy stronki
    www.
    jesli tak to co na to wszystko zaiks mówi??

  • 2. Data: 2007-03-03 16:34:50
    Temat: Re: Muzyka na stronce www
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "młody" <r...@o...pl> napisał
    > interesuje mnie czy można zamieszczac muzykę jako podkład dzwiękowy
    > stronki
    > www.

    Z pewnymi wyjątkami nie.

    > jesli tak to co na to wszystko zaiks mówi??

    Zboacz w faq na stronie zaiksu.

  • 3. Data: 2007-03-04 00:07:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.03.2007 młody <r...@o...pl> napisał/a:
    > interesuje mnie czy można zamieszczac muzykę jako podkład dzwiękowy stronki
    > www.

    Bezwarunkowo - nie.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2007-03-04 13:12:14
    Od: "młody" <r...@o...pl>

    Dzięki bardzo..
    wygląda na to, że sobie sam będę śpiewał :D

  • 5. Data: 2007-03-04 14:09:50
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 4 Mar 2007 14:12:14 +0100,
    młody <r...@o...pl> screamed:
    > Dzięki bardzo..
    > wygląda na to, że sobie sam będę śpiewał :D

    Zrezygnuj w ogóle z umieszczania podkładu muzycznego na stronie.
    Normalnych ludzi to odstrasza. I jest bez sensu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 15:09:16 user up 11270 days, 3:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.

  • 6. Data: 2007-03-04 15:32:03
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "młody" <r...@o...pl> wrote in message
    > Dzięki bardzo..
    > wygląda na to, że sobie sam będę śpiewał :D

    bleh, nie ma nic gorszego. zanim to zrobisz poczytaj troche o uzytecznosci
    stron www.
    slucham sobie radia/mp3/cd z kompa a tu nagle jakies cholerstwo w tle 2x
    glosniej mi brzdąka. i szukaj gdzie sie wyłącza. Nie mowiac o sytuacji, gdy
    otwierasz 15 stron jedna po drugiej w poszukiwaniu czegos i Ci któraś
    beznadziejnie gra... :/

  • 7. Data: 2007-03-04 15:35:00
    Od: "młody" <r...@o...pl>

    moze i macie rację....

  • 8. Data: 2007-03-05 11:07:18
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2007 14:12:14 +0100, młody napisał(a):

    > wygląda na to, że sobie sam będę śpiewał :D

    Kup licencję i będziesz mógł puszczać.

    Pozdrawiam,
    Henry