  • 1. Data: 2006-09-17 02:52:27
    Temat: jak zerwać umowę
    Od: dorotka<d...@o...pl>

    witam,

    Mam problem, zapisałam się na wakacyjjny kurs językowy, uiściłam wpłatę i
    podpisalam umowę(nie było w niej żadnych informacji o warunkach jej zerwania), w
    zamian otrzymałam pokwitowanie, następnego dnia okazalo się, że znajomy załatwił
    mi pracę za granicą, zadzwoniłam więc do szkoły językowej z prośbą o
    przesunięcie kursu na kolejny miesiąc, bądź też zerwanie mowy.
    Niestety odmówiono mi ponieważ na mój poziom było tylko dwóch chętnych ja
    i jeszcze ktoś, więc moja rezygnacja była by równoznaczna z tym iż kurs nie
    zostanie uruchomiony w pełnym wymiarze godzin, a jedynie w wersji skróconej.
    Już na początku zostałam poinformowana, że jeśli nie zgłoszą się dwie
    osoby na mój poziom, zostanie mi w takiej samej cenie zaproponowana wesja
    skrócona, pan ze szkoły językowej twierdzi jednak, że nie powiedział o tym tej
    drugiej chętnej osobie i dlatego nie może zwrócić mi pieniędzy...
    Czy z godnie z prawem mogę zerwać tę umowę, odzyskując wpłacone pieniądze
    (zaznaczam, że kurs się jeszcze nie zaczął), czy raczej muszę zrezygnować z pracy?

    Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.....
    z poważaniem Dorota

    -> http://usenet.pomocprawna.info