  • 1. Data: 2006-04-28 12:04:27
    Temat: Budownictwo- Aprobaty Technicze...moze ktos mi pomoze?
    Od: k...@y...com

    Witam,

    Zamierzam importowac spoza obszaru Unii Europejskiej, a sam towar
    równiez sprzedawac
    do naszych sasiadów w Czechach i Slowacji.
    Problem jest nastepujacy: chcac prowadzic taki proceder winienem
    miec aprobate techniczna, badz inny europejski certyfikat, tak mi
    wiadomo.

    Jednak o takowy wystapic musi producent, a to biorac pod uwage ze:
    towar ma juz w niedlugim czasie byc wysylany, lekka bariera
    jezykowa utrudnia mi kontakt, oraz koszta, których nawet nie wiem,
    kiedy i w jakiej kwocie musialbym poniesc (+ ponoc ewentualne kary
    za niezaaprobowane towary, o zgrozo!!)...jest dla mnie wielkim
    problemem!

    Ponadto ja bezposrednio nie moge, do przykladowo Czech towaru
    dostarczac, gdyz tam musi znajdowac sie dystrybutor producenta,
    który to musi sam proces uzyskania aprobaty przejsc.

    Moze ktos z Panstwa móglby mi pomóc?

    Z góry dziekuje i przepraszam za balagan w moim pytaniu,