  • 1. Data: 2006-04-28 13:21:15
    Temat: pit po terminie
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Jakie sa kary za zlozenie pitu po terminie?
    Powiedzmy, ze zrobilbym to za dwa tygodnie.

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2006-04-28 13:58:19
    Temat: Re: pit po terminie
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
    > Jakie sa kary za zlozenie pitu po terminie?
    > Powiedzmy, ze zrobilbym to za dwa tygodnie.

    Grzywna w wysokości od 1/10 do 20 krotności minimalnego wynagrodzenia za
    pracę.
    Choć podobno praktyką jesy mandat w wysokości do 2 krotności minimalnego
    wynagrodzenia.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 3. Data: 2006-04-28 14:38:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jakie sa kary za zlozenie pitu po terminie?
    > Powiedzmy, ze zrobilbym to za dwa tygodnie.

    kiedys sie zpoznilem 5 dni, kara 500 zeta dawno to bylo kilka lat temu

  • 4. Data: 2006-04-28 17:32:32
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Jakie sa kary za zlozenie pitu po terminie?
    > Powiedzmy, ze zrobilbym to za dwa tygodnie.
    >
    > --

    Jak nie masz odliczeń to lepiej nie składać.
    Jak złożysz po terminie na 100% przywalą karę.

    Tomek

  • 5. Data: 2006-04-28 18:10:50
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > kiedys sie zpoznilem 5 dni, kara 500 zeta dawno to bylo kilka lat temu

    Znam takich co wypisują byle co, byle jakie kwoty, byleby ich nip byl,
    podpisują i wysyłają, a po kilku dniach, kiedy juz mają czas, skladają
    korekte pit juz z wlasciwymi danymi. I kary nie ma.

  • 6. Data: 2006-04-28 20:30:39
    Od: "PaniDora" <p...@o...pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
    > Jakie sa kary za zlozenie pitu po terminie?
    > Powiedzmy, ze zrobilbym to za dwa tygodnie.
    Napisz jakieś sensowne usprawiedliwienie plus grzecznie poproś o niekaranie,
    miałam w rodzinie taki przypadek i pomogło.
    Trzymam kciuki.
    PaniDora

  • 7. Data: 2006-04-28 20:38:40
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    PaniDora napisał(a):

    > Napisz jakieś sensowne usprawiedliwienie plus grzecznie poproś o niekaranie,
    > miałam w rodzinie taki przypadek i pomogło.

    Bzdura, lepiej czegos takiego nie robic, zwlaszcza jak sie bedzie mialo
    pecha i trafi na wrednego urzedasa.

    Do rozliczenia sie z fiskusem jest jeszcze troche czasu. Wiec
    rzeczywiscie lepszym wyjsciem jest wyslac jakiegos idiotycznego PITa.
    Przez dwa tygodnie i tak nikt sie tym nie zainteresuje. A potem wyslac
    po prostu korekte zeznania i po sprawie.

    Jacek

  • 8. Data: 2006-04-28 21:40:02
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik jimmij napisał:

    > Jakie sa kary za zlozenie pitu po terminie?
    > Powiedzmy, ze zrobilbym to za dwa tygodnie.

    Staniesz się wielkim przestępcą.
    W najlepszym razie poddasz się dobrowolnie karze, w najgorszym polecą z
    tym do sądu i zarobisz wyrok.

    Po kiego Ci to?

    Jak nie wiesz co wpisać to wyślij pusty druk i za 2 tygodnie wyślij
    poprawiony. Wtedy mogą Ci ...

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 9. Data: 2006-05-10 14:06:22
    Od: stern <s...@0...pl>

    PaniDora napisał(a):
    > Napisz jakieś sensowne usprawiedliwienie plus grzecznie poproś o niekaranie,
    > miałam w rodzinie taki przypadek i pomogło.

    tyle że to widzimisię urzędu.