  • 1. Data: 2002-10-15 13:46:55
    Temat: gdzie po porade???
    Od: "Kasia" <k...@i...com.pl>

    nie mam pieniedzy a potrzebuje poradzić się prawnika w sprawie rozwiązania
    małżeństwa, czy gdziekolwiek są tacy ludzie, którzy udzielą mi porady może
    byc nawet on line choć nie wiem czy w ten sposób zdołam dokładnie
    wytłumaczyć moja sprawę?

  • 2. Data: 2002-10-15 20:53:16
    Temat: Re: gdzie po porade???
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    moze sie pani udać do każdego biura informacji miejskiej (ratusz) wiejskiej
    , tam pania poinformuja :)

  • 3. Data: 2002-10-16 06:44:21
    Od: "jack" <m...@c...uni.torun.pl>

    jest taki serwis www.poradaprawna.pl gdybys chciala odpowiedzi online.