  • Data: 2004-10-22 11:30:53
    Temat: Re: jak to jest ?
    Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości
    news:claql5$ms$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > niestety musialam wplacic bo niepodpisalaby mi ta pani wniosku o
    > stypendium - tzn, ze jestem studentka tej szkoly ! paranoja ! a nie mialam
    > czasu czekac wiec zmuszona bylam zaplacic

    > czyli numer albumu powinien pozostac ten sam ?
    >
    > Ewa

    uwazam ze tak. bo studia sa te same tylko warunki nauki sie zmieniły z
    dziennych na zaoczne.
    robiś pismo o zwrot tej kwoty i podanie przyczyny takiego stanu rzeczy.
    jak napiszesz - to przeslij nam mailem - a rzucimy na to fachowym okiem -
    zeby było sensownie napisane.
    bo jak zaczniesz tworzyc jakies zdania - ze sie z tym nie zgadzasz, albo ze
    cie nie stac - to bez sensu. nalezy napisać tylko krótko i zwiezle pismo, w
    którym domagasz sie zwrotu 400 zł i prosba o uzasadnienie ich postepowania,
    skoro w regulaminie tego nie ma

    L.