    From: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak sporzadzic petycje?
    Date: Thu, 8 Apr 2004 21:46:42 +0200
    Sender: o...@p...onet.pl@sq226.internetdsl.tpnet.pl

    Witam,
    Nie wiem czy pytam na dobrej grupie, ale chodzi mi o sporządzenie petycji
    ( w sprawie powiększenia klatki dla papug w poznańskiej palmiarnii, anyway).
    Jakie informacje powinny się w niej znaleźć, żeby był to dokument ważny? Czy
    konieczny jest adres i nr dowodu? Chcę też, aby inni mogli się pod nią
    podpisać i jakie ich dane są potrzebne oraz ile podpisów potrzebuje, żeby ta
    moja petycja została wyegzekwowana?
    W ogole gdzie najlepiej ją złożyć poza samą Palmiarnią, gdyby nie przyniosła
    efektu?
    Dzięki za odpowiedź, porady, uwagi.

    Magda