  • 1. Data: 2007-05-31 11:57:17
    Temat: jak sie zabrac za poczte polska i niedostarczane przesylki
    Od: "aladin07" <a...@g...pl>

    mam problem z poczta - srednio na 100 przesylanych
    za pobraniem paczek 10% nie jest w ogole dostarczana do
    adresata - nie dostaja nawet awiza do domu czy firmy ( gdzie zawsze ktos
    jest w godzinach kiedy roznosi to listonosz i ktos zawsze wie/oczekuje
    przesylki )
    dodam ze te przesylki nie maja nigdy wiecej niz 0,5kg i wielkosc koperty
    to max format C5 czyli nawet nie A4

    zaczyna mnie to denerwowac bo klienci sa zli ( sami wiecie ze jako klient
    chcecmy dostac cos faktycznie szybko ) a tymczasem ja choc wysylam
    towar w dniu zamowienia nie mam wplywu na to iz poczta go nie dostarcza

    wysylam towar paczka za pobraniem wiec jak pozniej ( po okolo 3-4 tygodniach
    wraca do mnie ) to jestem jeszcze obciazany dodatkowymi kosztami za droge
    powrotna paczki
    klient oczywiscie pozniej tego twaru juz nie chce bo nie bedzie czekal -
    normalna reakcja
    a sa to towary realiazowane indywidualnie dla klienta - np. kalendarz ze
    zdjeciem
    dziecka Kowalskich nie da sie sprzedac Nowakom :)
    takze jestem stratny nie dosc ze na koszcie przesylki ( prawie dwukrotnym )
    to jeszcze
    mam towar do wyrzucenia i jak dobrze pojdzie to klient tylko mi w mocnych
    slowach
    "podziekuje" za wspolprace

    co z tym fantem zrobic?? jak ugryzc poczte ?? jak reklamowac zeby cos z tego
    odzyskac ??

  • 2. Data: 2007-05-31 12:27:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu aladin07 porozsypywal nastepujace haczki:
    Zrezygnowac z ich uslug
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-31 12:46:04
    Od: "aladin07" <a...@g...pl>

    > Zrezygnowac z ich uslug

    to mi dales rade :)
    niestety nie mam innej mozliwosci bo w mojej miejscowosci oni sa jedyni
    takze korzystac musze

    chodzi mi o to jak to reklamowac zeby odzyskac chocby poniesione koszty

  • 4. Data: 2007-05-31 13:56:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message
    > Patrze, patrze a tu aladin07 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Zrezygnowac z ich uslug

    Wysyłać przesyłki ubezpieczone, pisać reklamacje i inkasować kasę.

  • 5. Data: 2007-05-31 14:05:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    aladin07 napisał(a):

    > chodzi mi o to jak to reklamowac zeby odzyskac chocby poniesione koszty

    Nie masz takich możliwości.

    j.

  • 6. Data: 2007-05-31 16:05:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 31 Maj, 14:46, "aladin07" <a...@g...pl> wrote:

    > niestety nie mam innej mozliwosci bo w mojej miejscowosci oni sa jedyni
    > takze korzystac musze

    Jak wysylasz wiecej niz kilka paczke dziennie (a na to wyglada) to
    podpisz umowe z jakas firma kurierska - przyjada i odbiora od Ciebie
    paczki.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2007-05-31 21:08:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Thu, 31 May 2007 08:56:09 -0500, witek napisał(a):

    > Wysyłać przesyłki ubezpieczone, pisać reklamacje i inkasować kasę.

    niestety odszkodowanie należy się tylko za przesyłkę, która zaginęła lub
    nastąpił ubytek zawartości (przesyłki są ważone z dużą dokładnością, moze
    nawet do 1g), jeśli sie odnajdzie to zwrócą i kasy nie zapłacą

    proponuje Pocztex - płacą odszkodowania za nieterminowe doręczenie, jeśli
    nadajesz duże ilości... dają rabat.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 8. Data: 2007-05-31 21:09:20
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia 31 May 2007 09:05:12 -0700, Rafal M napisał(a):

    > Jak wysylasz wiecej niz kilka paczke dziennie (a na to wyglada) to
    > podpisz umowe z jakas firma kurierska - przyjada i odbiora od Ciebie
    > paczki.

    nie mogę tego potwierdzić własnym doświadczeniem, bo korzystam z pocztex -
    ale problemy z pobraniami są w firmach kurierskich

  • 9. Data: 2007-06-01 01:10:23
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com> wrote in
    message news:mp9zq8xj35b3.sptib670j686$.dlg@40tude.net...

    > nie mogę tego potwierdzić własnym doświadczeniem, bo korzystam z pocztex -
    > ale problemy z pobraniami są w firmach kurierskich

    Nie tylko z pobraniami. Ostatnio zastałam pod drzwiami kuriera, który
    szykował się do ZOSTAWIENIA AWIZO!!! Była 11:45, a facet miał w zleceniu jak
    wół napisane PO POŁUDNIU. Mało tego, miał tam również zapisany numer mojej
    komórki. Gdybym przyszła 5 minut później, już by sobie radośnie poszedł, a
    ja bym musiała lecieć na pocztę. Byłam tak zaszokowana, że nie sprawdziłam
    nawet, co to była za firma. Zrezygnowałam ze zrobienia dzikiej awantury
    tylko ze względu na osobę wysyłającą przesyłkę, której bardzo zależało, żeby
    dotarła do mnie szybko i sprawnie. Nie chciałam jej sprawiać przykrości, bo
    echa tej awantury pewnie by do niej dotarły.
    Ale może Wy wiecie, która firma kurierska ma jakąś umowę z pocztą i ma
    zwyczaj zostawiać pocztowe awiza, zamiast dostarczać paczki do adresata?
    Pytam, żeby samej przypadkiem kiedyś się nie naciąć.
    Anka
    PS. Paczka jechała na trasie Łódź- Warszawa.

  • 10. Data: 2007-06-01 06:22:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "aladin07" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co z tym fantem zrobic?? jak ugryzc poczte ?? jak reklamowac zeby cos z
    > tego odzyskac ??

    moze nazbierac kwitow, wyliczyc straty i wytoczyc poczcie proces o
    odszkodowanie za niewywiazywanie sie z umowy