  • 1. Data: 2004-08-16 21:28:49
    Temat: jak sie przepisuje ziemie ?
    Od: jokey <jokey@pf_nospam_.pl>

    Mam znajomego, starszego pana, ktory nie jest moim krewnym, ale chce
    przepisac mi 1ha ziemii, na ktorej cos tam jeszcze sobie uprawia. Mam
    pytanie od czego zaczac, zeby biednego czlowieka nie meczyc zbyt
    czesto wozeniem ze wsi do miasta i cala opercje przeprowadzic mozliwie
    szybko i sprawnie. Notariusz czy cos innego ?

  • 2. Data: 2004-08-17 17:57:54
    Temat: Re: jak sie przepisuje ziemie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jokey" <jokey@pf_nospam_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czesto wozeniem ze wsi do miasta i cala opercje przeprowadzic mozliwie
    > szybko i sprawnie. Notariusz czy cos innego ?

    Notariusz i akt darowizny. Do notariusza najpierw jedziesz sam z papierami,
    bo notariusz musi kilka rzeczy sprawdzić i przygotować. Potem z darczyńcą
    raz i resztę już możesz dalej sam załatwiać.

  • 3. Data: 2004-08-18 18:36:18
    Od: jokey <jokey@pf_nospam_.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004 19:57:54 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Notariusz i akt darowizny. Do notariusza najpierw jedziesz sam z papierami,
    >bo notariusz musi kilka rzeczy sprawdzić i przygotować. Potem z darczyńc?
    >raz i resztę już możesz dalej sam załatwiać.

    dziekuje